پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز جهانی قدس

حوزه/ جمعه این هفته همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس با طنین شعار «مرگ بر اسرائیل» و مرگ بر حامیان اسرائیل از جمله آمریکا و آل سعود در اقصی نقاط استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان یزد از هماهنگی های لازم و اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم، هیئات مذهبی، روحانیون، جوانان، ورزشکاران، نهادها و مسئولان و ... برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه این هفته خبر داد.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در اطلاعیه ای آورده است: روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطینی، روز استقامت و سرافرازی، عدالت خواهی و اتحاد دنیای اسلام است و ملت ایران همواره روح آزادیخواهی و عدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرار داده است.

این اطلاعیه می افزاید: حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) وتجدید پیمان با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) است.

در بخش دیگر این اطلاعیه می خوانیم: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره گیری بیش از پیش از فیوضات لیالی نورانی و پرفیض قدر و تسلیت و تعزیت شهادت مولای متقیان، حضرت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت سی و نهمین سالگرد فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و یاد آوری این مهم که در جهان اسلام هیچ موضوعی جدی تر و مهمتر از قدس و فلسطین نیست از عموم مردم خداجوی و همیشه در صحنه و ولایتمداردارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می نماید تا در مراسم بزرگ راهپیمائی روز جهانی قدس فعالانه شرکت نمایند.

ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان یزد در این اطلاعیه تأکید می کند: شرکت کنندگان در راهپیمایی ضمن حفظ وحدت و همدلی، نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب، نژاد پرست، سلطه جو و تروریست صهیونیستی فریاد می زنند و مواضع امت اسلامی را علیه اشغالگری و ظلم به ملت مظلوم فلسطین اعلام می نمایند و برای نابودی این غده سرطانی و آزادی قدس شریف و تعجیل در امر ظهور مولایمان حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء ) دست به دعا بر می دارند.

برپایه این گزارش: راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس یزد جمعه این هفته مصادف با 23 رمضان و 18 خرداد 97 در 80 نقطه استان یزد برگزار می شود و در مرکز استان ساعت 11 صبح با تجمع مردمی از میدان شهید بهشتی(ره) به سمت خیابان امام خمینی (ره)، چهارراه شهدا، خیابان قیام و سپس مسجدملا اسماعیل محل برگزاری نماز وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha