پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روز جهانی قدس

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: اسرائیل غاصب با حمایت از گروه های تروریستی می کوشد تا مسئله اصلی جهان اسلام که همان آزادسازی قدس شریف است به دست فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای منتشر کرد.

حوزه علمیه استان کردستان در این بیانیه آورده است: سالهاست که قدس شریف در دستان ناپاک و پلید روزگار؛ رژیم صهیونیستی کودک کش اسیر است و آرزوی هر آزاده و هر مسلمانی آزادسازی اولین قبله گاه مسلمین جهان می باشد.

قدس شریف که جایگاهش برای یکایک ما عزیز و محترم است، آزادی اش در گروه اتحاد و وحدت جهان اسلام در این مورد است، زیرا موضوع قدس متعلق به مردم فلسطین یا یک کشور نیست، بلکه تمام جهان در مقابل آزادسازی این مکان مقدس اسلامی وظیفه دارند و مکلف هستند.

امروز قدس در دستان دژخیمانی است که پرونده اش سرشار و مملو از جنایات و آدم کشی های بی شماری است که همگان و حتی کشورهای غربی به آن اذعان دارند، ولی حمایت برخی از کشورهای جهان همانند آمریکای جهانخوار و نیز وضعیف منفعل برخی از کشورهای اسلامی بر گستاخی های این رژیم جعلی روز به روز می افزاید و نتیجه و معلول این وضعیف قصد و نیت پلید رژیم صهیونیستی مبنی بر تغییر پایتخت خود از تل آویو به قدس شریف می باشد که این امر، توهین به جهان اسلام قلمداد می شود.

امروز اسرائیل غاصب با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای منطقه اقدام به تشکیل و حمایت از گروه های مسلح و تروریستی بنام اسلام می کند تا ضمن کشتار مسلمانان و از بین بردن وحدت میان آنان، مسئله اصلی جهان اسلام که همان آزادسازی قدس شریف است به دست فراموشی سپرده شود.

لذا آخرین جمعه رمضان امسال نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی، مومن و روزه دار استان کردستان همراه و همگام با سایر مردم کشور با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بر حقانیت قدس شریف و تعلق آن به جهان اسلام صحه خواهند گذاشت و ماهیت رژیم جعلی اسرائیل در منطقه را بار دیگر افشا خواهند ساخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha