جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قدس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۸ شهر و مراکز بخش های این استان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خبر داد .

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه روز قدس روز حمایت همه جانبه مسلمانان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است، گفت: روز قدس روز دنیای اسلام است و در این روز مسلمین اراده خود را برای دفاع از مسلمانان فلسطینی نشان داده و برای مقابله با حیله ها و ستم های اسرائیل و هم پیمانانش فریاد دفاع از ملت مظلوم فلسطین را سر خواهند داد .

وی با بیان اینکه مردم بیدار و آزاده جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روزجهانی قدس خشم و انزجارشان را از اقدمات رژیم صهیونیستی به دنیا نشان خواهند داد، خاطر نشان کرد: روز قدس روز انسجام حمایت مسلمانان در مقابل زورگویان در عرصه جهانی است.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه هر سال آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان جلوه گاه وحدت و یکپارچگی ملت ایران اسلامی در حمایت از مردم فلسطین است گفت: روز قدس روز تحقق آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیسم و استکبار بین الملل است .

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به عهدشکنی اخیر آمریکای جنایتکار، بیان داشت: واجب است امسال ملت مسلمان ایران اسلامی پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور به هم رسانند و بار دیگر به استکبار جهانی نشان دهند که تا آخرین لحظه در دفاع از اعتقادات خود در دفاع از مظلوم ایستاده اند.

وی در پایان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در 18 شهر و مراکز بخش های استان لرستان برگزار خواهد شد یادآور شد: در خرم آباد نیز راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 صبح از میدان شهدا به سمت مصلی الغدیر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وزیری نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha