پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 452670
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: دفاع از مظلومین و مستضعفین آرمان اصلی جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: دفاع از مظلومین و مستضعفین آرمان اصلی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه حمايت از مظلومين فلسطین یکی از آرمان‌های امام خمینی (ره) بوده است، افزود: حمايت از مظلومين همچنین جايگاه ویژه‌ای در سيره ائمه اطهار (ع) دارد.

حجت‌الاسلام سالاری، ايران اسلامي را کانون حمايت از مظلومان فلسطين عنوان کرد و با تأکید بر اينکه رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز همين راه را دنبال می‌کند، گفت: اگر اين حمایت‌های شايسته جمهوري اسلامي نبود امروز رژيم صهيونيستي کل غزه را اشغال کرده بود.

وی با انتقاد از عده‌ای که با شبهه افکنی حمایت از انتفاضه را زیر سؤال می‌برند، تصریح کرد: دفاع از قدس، فلسطین، لبنان، یمن و... درواقع دفاع از امنیت ملی ما است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد: دفاع از مظلومین و مستضعفین آرمان اصلی جمهوری اسلامی بوده و این سیاست تا نابودی کامل ظلم و جور باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند در برابر این همه ظلم و تعدی سکوت کند و بی‌تفاوت از کنار تمام این تجاوزها عبور کند؛ در حالی که دنیا نظاره‌گر ظلم و جور به کودکان بی‌گناه در غزه و لبنان و یمن و سوریه است.

حجت‌الاسلام سالاری با دعوت از مردم خراسان شمالی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: بر اساس برنامه راهپیمایی روز قدس نیز از ساعت 11:30 دقیقه صبح روز جمعه 18 خرداد از میدان شهید مرکز خراسان شمالی به سمت مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha