جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدس

حوزه/ سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، بر ضرورت شرکت در راهپیمایی این روز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، متن بیانیه روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم انقلابی، شریف و آگاه استان سمنان

قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ «مقاومت اسلامی» است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بی‌کرانه، مظلومیتی بی‌مرز و حماسه‌ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.

بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به‌عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام و ودیعه‌ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان و ستمدیده جهان قلمداد کرد.

امسال در حالی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نزدیک شده‌ایم که در ماه‌های اخیر شاهد انتقال و افتتاح سفارتخانه آمریکای مستکبر به قدس شریف و کشتار ملت مظلوم فلسطین در پاسخ به اعتراض‌های به‌حق این مردم بی‌دفاع هستیم.

آنچه در این میان مؤید بیش‌ازپیش دوگانگی حقوق بشری و چهره منفور غرب شده، سکوت مفتضحانه مجامع وابسته به آن‌ها در مواجهه با این‌گونه جنایت‌ها و دامن زدن به چنین کشتارهایی است.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر خود فرض می‌داند ضمن تبعیت از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از عموم مردم، دعوت نماید تا با شرکت در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس، پایه‌های عنکبوتی استبداد، استعمار و صهیونیست بین‌الملل را به لرزه درآورده و همانا با وحدت و همدلی، زمینه تحقق وعده الهی پیروزی نهایی مستضعفین بر مستکبران را فراهم آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha