شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت:حضور حتی یک نفر بیشتر در مراسم راهپیمایی روز قدس و فریاد «مرگ بر اسرائیل» دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عصبانی و مأیوس تر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) با تفسیر آیاتی چند از جزء بیست و دوم قرآن کریم ابراز داشت: مسائل دادوستد چنان مهم است که قرآن برآن تاکید کرده و بزرگ ترین آیه قرآن نیز مربوط به این مساله است.

وی افزود: اولین دعوت پیامبران از جمله حضرت شعیب(ع)، ترک کم فروشی بوده است و این نشان می دهد که اندازه نگهداشتن در خرید و فروش به چه میزان اهمیت دارد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: بازار مسلمانان باید از تخلف و کم فروشی دور باشد و فروشنده آن باید امین و راستگو و دقیق و باحساب و کتاب باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خطاب به فروشندگان گفت: ترازو و وسایل سنجش و محاسبات تجاری باید سالم و دقیق باشد، دقت در ترازو و محاسبات عامل خیر و برکت بوده و کم فروشی، خیر و برکت را از بین می برد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: نتیجه دادو ستدی که درست باشد و رعایت حقوق مردم را داشته باشد، به خود انسان بازمی گردد، چرا که ایجاد اعتماد می کند اما نادرست بودن حساب و کتاب در خرید و فروش، جامعه را به فساد می کشد و خلع اعتماد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: وای بر احوال کسانی که از بیت المال به نفع خود استفاده می کنند و از طریق خیانت به بیت المال در روی زمین فساد کرده و از طریق رشوه و اختلاس از اموال بیت المال در جامعه فساد ایجاد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان با اشاره به ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس ابراز داشت: حضور حتی یک نفر بیشتر در مراسم راهپیمایی روز قدس و فریاد «مرگ بر اسرائیل» دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عصبانی و مأیوس تر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha