جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رییس شورای هماهنگی مازندران

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روز قدس روز عزت مسلمانان است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپيمايي اين روز نشان دهنده عزت و عظمت آنان است.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، این روز را روز حمایت قاطعانه از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد.

وی با بیان این که روز قدس، روز فریاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی است، افزود: در این روز با شکوه، ملت غیرتمند ایران اسلامی با هر باور و اعتقادی به پا می‌خیزند و برای نشان‌دادن ایستادگی خویش در برابر نااهلان در راهپیمایی کم‌نظیری حضور می‌یابند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران بار دیگر فردا ندای حق طلبگی و دفاع از مظلوم سر خواهند داد، بیان داشت: به طور حتم حضور ملت ایران اسلامی در روز جهانی قدس حضوری تعیین کننده و بی نظیر خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که روز قدس روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطين و روز اتحاد و يکپارچگي مردم مسلمان جهان عليه رژيم غاصب اسرائيل است، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی فردا نشان خواهند داد که مردم مظلوم فلسطین هیچ گاه تنها نبوده و نخواهند بود.

وی با اشاره به این که روز قدس روز تجديد بيعت با مردم مظلوم فلسطين و روز ابراز همدردي با آنان است، تصریح کرد: ملت هاي مسلمان بايد با حضور گسترده در راهپيمايي اين روز مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني و اسرائيل غاصب و جنايتکار فرود آورده و حمايت مجدد خويش را از ملت ستمديده فلسطين اعلام کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که قدس نماد مقابله امت مسلمان با صهیونیست های جنایت کار است، خاطرنشان کرد: قدس تنها يک سرزمين و مکان نيست، بلکه يک ايده و منش است که بايد براي آن پايداري و ازخود گذشتگي کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روز قدس روز عزت مسلمانان است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپيمايي اين روز نشان دهنده عزت و عظمت آنان است.

وی با بیان این که جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد، گفت: این رژیم کودک کش و جنایت هار هفتاد سال است که در این سرزمین های مقدس در حال جنایت و کشتار مردم است.

حجت الاسلام یوسف پور با بيان اين که امام خميني(ره) پيشتاز مبارزه با صهيونيست‌ها بودند، تصريح کرد: اوج اين مبارزه در تعيين يک روز در افضل‌ترين ماه‌ها به عنوان روز قدس مشاهده مي‌شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اينکه قدس و ملت فلسطين يکي از نمادهاي مظلوميت در جهان به شمار مي‌رود، اذعان داشت: روز قدس روز فرياد مظلوم در مقابل خود برتر بيني صيهونيست‌ها است.

وی با بيان اينکه مسلمانان در اين روز به همه جهانيان مي‌گويند که حقوق همه ملت‌ها بايد رعايت شود، اضافه کرد: مسلمانان در روز قدس جهان را نسبت به مظلوميت مردم فلسطين و ظلم صهيونيست‌ها آگاه مي‌کنند.

حجت الاسلام یوسف پور افزود: امام خميني(ره) با شناخت درست و درک صحيح و دورانديشي بالا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز به صحنه کشاندن همه ظرفيت جهان اسلام و اراده‌هاي پولادين ملت‌هاي آزاده در برابر جنایت های صهیونیست ها نسبت به فلسطین و قدس شریف تبدیل کردند. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha