جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مولوی فاروقی

حوزه/امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه رزو قدس روز قبله اول مسلمانان است، گفت: روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران وروز فریاد مظلومیت است .

مولوی غلام حیدر فاروقی در گفت وگو با خبرگزاری حوزه اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی و دلگرمی برای فلسطینی ها و مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌های غاصب است تا آنان بدانند که مسلمانان تا آزادی قدس از پای نخواهند نشست.

وی با بیان اینکه روز قدس روزی جهانی است و وظیفه همه مسلمانان است در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند، افزود: امسال شرکت در راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: راهپیمایی و محکومیت اسرائیل امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا که ترامپ قدس را پایتخت اسرائیل تعیین کرده است و همچنین اسرائیلی‌ها نیز در چند وقت اخیر بسیاری از فلسطینی‌های مظلوم را به شهادت و بسیاری را زخمی کردند.

فاروقی افزود: نبود وحدت بین مسلمانان علت اشغال کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی است اگر مسلمانان با یکدیگر وحدت داشته باشند هیچ گاه اسرائیل این چنین دهن کجی‌هایی نمی‌کرد و امروز این وضعیت وجود نداشت که کشور‌های مسلمان توسط استکبار جهانی اشغال شوند.

وی بیان داشت: روز قدس قبله اول مسلمانان است و چون در اشغال رژیم اشغالگر قدس قرار دارد بر همه مسلمانان واجب است برای آزادی قدس سعی و تلاش خود را به کار گیرند.

فاروقی افزود: روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی بر می‌دارند.

التماس دعا/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha