جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین در آستان روز قدس با صدور بیانیه ای، از ملت بحرین خواست که همچون هر سال در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین در آستان روز قدس با صدور بیانیه ای، از ملت بحرین خواست که همچون هر سال در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

﴿فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا﴾ الإسراء ٧

روز جهانی قدس، روز فریاد آزادگان و مستضعفان جهان علیه مستبکران، استعمارگران و ستیزه جویان اشغالگر است.

امام خمینی (ره) این روز را با بصیرت الهی انتخاب کردند و این مناسبت با ماه رمضان، ماه عبادت و جهاد همراه است؛ ماهی که خداوند آن را برای آزادی انسان از غل و زنجیر شیطان و طاغوت و  قیام به خاطر خداوند متعال و اعتلای کلمه حق، عدالت و برابر قرار داده است.

آمریکا شیطان بزرگ و دست پرورده آن رژیم صهیونیستی، پایه و اساس شرّ و فاسد در تمامی نقاط جهان هستند  و امروز از تمامی ملت های مظلوم دعوت می شود که در برابر این طغیانگیری بایستند.

از ملت آزاد و شریف بحرین نیز انتظار می رود که جزئی از محور مقاومت باشند و در برابر خودکامگی کسانی که می خواهند بر سرنوشت بشریت مسلط شده و ثروت ها و اراضی آنان را غارت کنند، بایستد.

ملت ما از هر خائن صهیونیست دوستی که خود را منتسب به بحرین می داند، برائت می جویند.

قدس پایتخت فلسطین است و هر وجب از این سرزمین مقدس باید از لوث وجود اشغالگران پاک شود و سفارت آمریکا به بهانه ای برای جنگ علیه مسلمانان و اعراب تبدیل شده است، پس باید منتظر روزی باشند که آن ها را در هم شکسته و از فلسطین بیرون انداخته شوند.

ملت ما با وجود درد ها و رنج هایی که در طی این سال ها کشیده است، هر سال به ندای برپایی روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان لبیک گفته است و از آنان دعوت می شود که امسال هم در حمایت از قدس و امت در راهپیمایی شرکت کنند.

علمای بحرین

22 رمضان 1439 هـ

17 خرداد 1397

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha