سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
محمد ملک زاده

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی بارز ظلم ستیزی و مظلوم یاوری ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که راهپیمایی روز قدس، نماد بارز ظلم ستیزی و عدالت خواهی و همچنین قیام بصیرت آمیز ملت ایران علیه استکبار و مزدوران منطقه‌ای آن است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چند روز پیش طی سخنان مهمی در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در تبیین ویژگی‌های بنیادین نظام اسلامی که آن را در مقایسه با نظام‌های موجود برجسته ساخته ، بر ویژگی مهم عدالت خواهی و ظلم ستیزی این نظام تاکید نمودند که این ویژگی را باید بیشتر در تعاملات بین المللی جمهوری اسلامی با حوادث منطقه و جهان مورد ارزیابی قرار داد.

وی افزود: سکوت نکردن در برابر ظلم‌ها، خیانت ها و تجاوزات استکبار و مزدوران آنان در مناطق مختلف جهان، نشان از روحیه ظلم ستیزی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم ادامه داد: حدود هفتاد سال است که رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی با حمایت قدرتهای استکباری و در راس آنان آمریکا و انگلیس جنایتکار به اشغالگری و قتل و غارت مردم مظلوم فلسطین ادامه می‌دهد و سال هاست که سران مرتجع عرب منطقه برای خشنودی حامیان استکباری خود در برابر این همه جنایت اسرائیل غاصب سکوت اختیار کرده‌ و با رقص شمشیر در کنار اربابان خود، مردم بی دفاع فلسطین را تنها گذاشته اند.

وی تاکید کرد: امسال با تشدید جنایت ها و قتل عام فلسطینیان توسط رژیم غاصب اسرائیل در موضوع انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس، افزایش تهدیدات ملت ایران توسط این رژیم غاصب و دیگر اتفاقات مهم منطقه‌ای، اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس و شرکت در همایش ملی راهپیمایی قدس دوچندان شده است.

حجت الاسلام  ملک زاده همچنین با اشاره به بیانی از مقام معظم رهبری مبنی بر این که روز قدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما هم هست ، بیان داشت: این موضوع علاوه بر ضرورت مساله قیام علیه ظالم در حمایت از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین، کاملاً همسو با منافع ملت ایران در مواجهه با دشمن بدخواه و زیاده طلب صهیونیستی نیز می‌باشد چرا که اگر خود را در برابر این زیاده خواهی‌های دشمنان به خواب زده و بی تفاوت بمانیم، ناگزیر روزی با لگد دشمنان متجاوز در خانه خویش بیدار خواهیم شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    عکس اشتباهی انتخاب کردید عکس فوق مربوط به آقای محمدحسین ملک زاده است؛ ایشان غیر از آقای دکتر محمد ملک زاده عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی می باشد