پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز قدس، روز همبستگی امت مسلمان جهان به منظور دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی است، گفت: روز جهانی قدس روز اتحاد و انسجام ملی مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیست به عنوان منفورترین رژیم در دنیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام زین العابدین زارع، معاون حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران گفت: روز جهانی قدس روز تجلی وحدت امت اسلامی برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان این که ملت های مسلمان جهان در چنین روزی علیه یک رژیم فاسد و غاصب قیام می کنند، تصریح کرد: این رژیم جعلی امروز عامل بسیاری از فتنه ها و مشکلات جامعه اسلامی است و باید با وحدت و همبستگی امت اسلامی نابودی شود.

حجت الاسلام زارع با اشاره به این روز جهانی قدس روز همبستگی امت اسلامی برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس زمینه ساز یک اجتماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی شد.

معاون حوزه علمیه مزندران؛ روز قدس را میراث گرانبهای امام راحل دانست و بیان داشت: روز قدس نشان از دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) دارد که بیانگر اعتقاد و پای‌بندی به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان و یکه‌تازان عرصه جهانی است.  

وی ادامه داد: آرمان‌های اسلامی به روز قدس پیوند خورده و حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس در واقع، بیعت مجددی با آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) و زمینه‌ای برای ظهور امام عصر(عج) بوده است.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز قدس، روز همبستگی امت مسلمان جهان به منظور دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی است، اظهار داشت: روز جهانی قدس روز اتحاد و انسجام ملی مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیست به عنوان منفورترین رژیم در دنیا است.

استاد حوزه علمیه مازندران به مقاومت دلیرانه و شجاعانه مردم بی گناه فلسطین در برابر زورگویی‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این برهه از زمان حضور گسترده مردم کشورهای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس بهترین حمایت از مبارزات حق طلبانه فلسطینیان است.

وی ادامه داد: فلسطین صف مقدم مبارزات است و مردم فلسطین از سایر مسلمانان دفاع می کنند و مانند سدی در مقابل صهیونیست ها ایستاده اند و اگر مبارزات مردم فلسطین و لبنان نبود شاید بسیاری از کشورهای اسلامی مورد تهاجم قرار می گرفتند.

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: جهانیان یقین دارند که فلسطین تنها یک سرزمین نیست، بلکه عصاره تاریخ، تمدن و فرهنگ بشری است، زیرا فلسطین تداعی بخش آزادگی، مقاومت و نماد برجسته امیدواری انسان به آینده است.

حجت الاسلام زارع در پایان گفت: روز قدس مظهر حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است که از یک سو در مکتب والای اسلام به این موضوع بسیار توجه شده و از سوی دیگر گفتمان انقلاب اسلامی بر این اساس استوار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha