جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: در این مقطع مهم تاریخی حضور پرشور مردم باردیگر رعب و وحشت در جان صهیونیست ها انداخت و آنها را زودتر از موعد پیش بینی شده در ورطه نابودی خواهد کشاند

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند در ۲۵سال آینده چیزی بنام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت تا بتواند مشکلاتی را برای جهان اسلام به وجود آورد.

وی با اشاره به این که امام راحل با بیداری و هوش سرشار الهی خود روز قدس را برای جلوگیری از فراموشی فلسطین و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی پایه گذاری کرد، اظهار کرد: مسئله فلسطین به عنوان اصلی ترین آرمان جهان اسلام نباید به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: تردیدی نیست که طبق فرموده امام خمینی(ره) همچنان مساله قدس اولین مسأله جهان اسلام و مسلمانان عالم است و تدبیر امام راحل(ره)، تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب و حضور همیشگی مردم در روز جهانی قدس موجب آن شده که با گذشت 70 سال از جنایت های وحشیانه رژیم متجاوز صهیونیستی، هر روز شاهد اضمحلال بیشتر این رژیم منحوس باشیم .

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: برپایی روز قدس باعث وحدت و انسجام جهان اسلام شده است، چرا که در سایر کشور های دنیا، دل های مومنین را به هم نزدیک تر می کند که در نهایت منجر به نابودی رژیم کودک کش اسراییل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: در این مقطع مهم تاریخی حضور پرشور مردم باردیگر رعب و وحشت در جان صهیونیست ها انداخت و آنها را زودتر از موعد پیش بینی شده در ورطه نابودی خواهد کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین عابینی تصریح کرد: امروز مردم روزه دار در هوای گرم تابستان همچون گذشته با شور انقلابی آمدند تا فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دهند و جنایتکاران را رسوا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha