پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گفتگو

حوزه/ فرمانده سپاه استان قزوین با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: باید لیست شود و در مدارس، ‌مساجد و دانشگاه‌ها جلوی چشمان مردم به‌ویژه نسل جدید قرار بگیرد، ‌تا ظلم و ستم استکبار جهانی را همواره به خاطر داشته باشیم

سردار محمد شاهرخی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از حضور بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، گفت: روز قدس روز بیداری همه مسلمانان دنیاست و تمام تلاش دشمنان این است که قدس به عنوان مساله اول جهان اسلام نباشد و ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند این موضوع مساله اول جهان اسلام است.

 وی اظهار کرد: جنایات آمریکایی‌ها که هر روز بر آن اضافه می‌شود، باید لیست شود و در مدارس، ‌مساجد و دانشگاه‌ها جلوی چشمان مردم به‌ویژه نسل جدید قرار بگیرد، ‌تا ظلم و ستم استکبار جهانی را همواره به خاطر داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نشانه ایمان، تقوا و احساس مسئولیت آنهاست و همه مردم وظیفه دارند و باید در دفاع از مردم مظلوم فلسطین احساس مسئولیت کنند، چرا که باید با ظالم و تجاوزگر به هر شکل و عنوان مبارزه کرد.

وی خاطرنشان کرد: فریاد الله اکبر مسلمانان می تواند رژیم صهیونیستی را به عنوان غده سرطانی خاورمیانه نابود کند.

 فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: روز قدس روز مبارزه جبهه مستضعفان با جبهه مستکبران است و به همین دلیل، امروز مردم یکبار دیگر قدرت اسلام را به دشمنان نشان دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha