جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز قدس در یزد

حوزه/ مردم روزه دار یزد با شرکت پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، آزادی «قدس شریف» و شعار«مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مردم ولایتمدار یزد همزمان با سراسر کشور و جهان در روز جهانی قدس که از حضرت امام خمینی(ره) به یادگار مانده، با مشت‌های گره کرده در بیش از 80 نقطه یزد گرد هم آمدند و راهپیمایی پرشور این روز را به عنوان سربرگی جدید در تاریخ جمهوری اسلامی به ثبت رساندند.

پس از قرائت زیارت آل یاسین، بیانیه بسیج دانشجویی استان در محکومیت ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار قرائت و پس از هر بند این بیانیه، مردم یزد با مشت های گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.

مسیر راهپیمایی یزد از میدان شهید بهشتی، چهارراه شهدا(میدان امیرچقماق) خیابان قیام و مسجد ملا اسماعیل یزد ادامه پیدا می‌کند و در طول این مسیر، مردم اشغال فلسطین را محکوم کردند.

به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در یزد

مردم ولایتمدار شهرستان یزد در نشان دادن انزجار خود از جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین و قدس اشغالی و همچنین جنایت های آمریکا، پرچم این دو جنایتکار کودک کش را در میدان امیرچقماق یزد به آتش کشیدند.

در هنگام به آتش کشیده شدن این دو پرچم، مردم ولایتمدار دارالعباده یزد یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و حمایت همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین را بار دیگر به جهانیان اعلام کردند.

در این روز مردم یزد با محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی اعلام کردند که از نظر مردم ایران و آزادمردان جهان این اقدام محکوم است و به هیچ عنوان به آن رسمیت نمی دهند.

اجرای حرکات نمایشی روپایی در طول مسیر راهپیمایی

از جمله برنامه‌های جنبی راهپیمایی امروز یزد اجرای حرکات نمایشی روپایی با توپ‌های مختلف بود که در طول مسیر راهپیمایی انجام شد.

در این مراسم، یکی از فوتبالیست‌های نمایشی یزد اقدام به اجرای روپایی در طول مسیر راهپیمایی کرد و علاوه بر روپایی حرکات مخلتف نمایشی با توپ از جمله حرکات نمایشی توپ و گردن اجرا کرد.

مراسم اجرای حرکات نمایشی ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در طول مسیرهای راهپیمایی یزد توسط گروه‌های مختلف انجام می‌شود.

قرائت بیانیه روز جهانی قدس در یزد

بیانیه روز جهانی قدس توسط سعید زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: فلسطین را رمز وحدت، یکپارچگی و اتحاد امت اسلامی برابر توطئه‌های نظام سلطه و استکبار در حفظ رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی و ایجاد چتر امنیتی برای اشغال‌گران پلید دانسته و ضمن تاکید بر نقش مهم و تاثیرگذار مراجع، علما و نهادهای دینی جهان اسلام، به ویژه دانشگاه الازهر و علمای حجاز در حمایت از مردم فلسطین و ناکام دانستن تلاش‌های گذشته آنان، انتظار می‌رود با افشای توطئه‌های جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه ایشان تلاش سران کشورهای مرتجع برخی کشورهای منطقه برای سازش و اشغالگری قدس شریف را محکوم و به رسالت تاریخی خود در این عرصه عمل نمایند.

در بند پنجم بیانیه روز جهانی قدس یزد هم چنین آمده است: وحدت، همگرایی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را از مهمترین الزامات و مقدمات تحقق آرمان آزادی قدس شریف و اخراج اشغالگران از این سرزمین مقدس دانسته و با حمایت همه جانبه از خط مقاومت و انتفاظه، یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی و حذف معادله بازگشت که برای بستن پرونده فلسطین طراحی شده است را به شدت محکوم کرده و از سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای می‌خواهیم با اتخاذ مواضع قاطع این توطئه خطرناک را ناکام بسازند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha