پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه با بصیرت مردم ایران اسلامی هیچ خطری متوجه انقلاب نخواهد بود، گفت: دشمن با ناامیدی از جنگ رودررو به موریانه‌های داخلی دل‌بسته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ ابوالقاسم علیزاده، ظهر امروز در جمع راهپیمایان سمنانی به مناسبت روز جهانی قدس، با اشاره به حضور باشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: امروز مردم مؤمن و خداجوی انقلاب اسلامی با زبان روزه با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با لبیک به ندای امام خامنه‌ای با حمایت از مظلومان فلسطینی، اهداف شوم دشمنان انقلاب اسلامی، جهان تشیع را به یأس و ناامیدی تبدیل کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور با بیان این که تا این شور انقلابی در میان مردم است دشمن راه به‌جایی نخواهد برد، تصریح کرد: ترامپ اگرچه مدعی شده تحریم‌هایی را علیه ایران اسلامی وضع می‌کند که بی‌سابقه خواهد بود اما این سخنان از سر اضمحلال و ذلت است وگرنه آن‌ها مگر در 40 ساله گذشته کاری جز این نیز کرده‌اند اما در انقلاب اسلامی تأثیری نداشت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که متأسفانه برخی درون کشور با همدست شدن با دشمنان خارجی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، افزود: تا زمانی که این ملت بصیر نسبت به شناسایی دشمن درون اقدام و مقابل آنان ایستادگی کنند و تا زمانی که در صیانت از خون شهدا و آرمان‌های ولایت گام برداریم هیچ آسیبی به انقلاب اسلامی وارد نخواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ علیزاده با بیان این که امام خامنه‌ای با امید به نصرت الهی نقشه راه را فرا روی ملت قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند «دشمن از جنگ مستقیم با جمهوری اسلامی ناامید شده و لذا دل به موریانه‌های داخلی بسته است».

وی با بیان این که امروز دشمنان از بیرون از کشور هیچ کاری را نمی‌توانند از پیش ببرند و آنان دل‌خوش به اوضاع داخل کشورند و قصد دارند با ناکارآمد نشان دادن اتحاد و هماهنگی بین مردم و مسئولان در تضعیف این نظام اقدام کنند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در آن سال‌ها که انقلاب اسلامی نهال نوپایی بود نتوانستند کاری از پیش ببرند و امروز که 40 سال از عمر انقلاب گذشته و جوان رشید و شکست‌ناپذیری است نیز نمی‌توانند با تهدید ایران کاری از پیش ببرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی شجاعانه، قاطع و روشن نقشه راه را برای ما مشخص کردند، افزود: نسخه‌ای که امام خامنه‌ای برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی پیچیدند، آمده است تا نشان دهد شور عاشورایی این ملت پابرجاست و حفظ وحدت بین مردم و مسئولان حاکم است و هیچ گزندی نمی‌تواند از سوی دشمن انقلاب اسلامی و نظام را تهدید کند.

وی با اشاره به تهدیدات ترامپ و نتانیاهو علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: این تهدیدات علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمنان نشان‌دهنده ذلت و خواری آنان در برابر اقتدار و استقلال و عظمت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha