پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
چاوشی استاندار سمنان

حوزه/ استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان کشور باید قدردان حضور مردم در صحنه‌های مختلف باشند، تصریح کرد: باید خداوند متعال را به خاطر داشتن مردمی مؤمن و متدین که شب گذشته را تا سحرگاه به عبادت پرداختند و صبح امروز مجدداً در حمایت از مظلومان فلسطین به صحنه آمدند، شکرگزار باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی، ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن مردم سمنان، در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: تمام مسلمانان دنیا در قدس شریف سهیم هستند، بنابراین با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان کشور باید قدردان حضور مردم در صحنه‌های مختلف باشند، تصریح کرد: باید خداوند متعال را به خاطر داشتن مردمی مؤمن و متدین که شب گذشته را تا سحرگاه به عبادت پرداختند و صبح امروز مجدداً در حمایت از مظلومان فلسطین به صحنه آمدند، شکرگزار باشیم.

وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی جهان اسلام از مهم‌ترین پیام‌های راهپیمایی امسال روز جهانی قدس بود، افزود: مسلمانان جهان در روز قدس نشان دادند که در برابر ظلم و ستم با یکدیگر متحد هستند و از مظلومان عالم دفاع می‌کنند.

چاوشی با اشاره به اینکه روز قدس نماد هم‌صدایی و همبستگی جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان تا زمانی که سلطه و سیره صهیونیست‌ها بر سرزمین ستم‌زده فلسطین ریشه‌کن شود، در صحنه دفاع از قدس شریف حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha