سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اختری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و آل سعود باید خواب نابودی مقاومت را به گور ببرند، گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس توسط ترامپ برای بلعیدن فلسطین، تحکیم و تثبیت وجود نامشروع اسرائیل و از بین بردن جبهه مقاومت بود که در اجرایی کردن این طرح، نقش خطرناک و منافقانه آل سعود به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: حضور مردم در یک روز گرم و در راهپیمایی روز قدس یک حماسه بزرگ است.

وی، با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند. پایبندی مردم به اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبر معظم انقلاب، حماسه دیگری را در روز جهانی قدس را آفرید که خود تجدیدی پیمانی دیگر با امام راحل و انقلاب است.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل مردم با مشت‌های گره‌ کرده تأثیرات بسیار شگرفی در خنثی‌سازی توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی و انقلاب داشته است، گفت: در روز جهانی قدس، علاوه بر مسلمانان، بسیاری از ادیان و آزادگان جهان مظلومیت و فلسطین را فریاد می‌زنند که این نشان از موج‌آفرینی این حرکت است که غیرمسلمانان را نیز جذب می‌کند.

وی، بیان کرد: امام خمینی(ره) با مدیریت خود مسئله فلسطین را اسلامی و جهانی کرده و به همه مسلمانان جهان اعلام کردند که تصمیم‌گیری راجع به فلسطین نه‌تنها بر عهده فلسطینیان بلکه مربوط به تمام مسلمین جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری، با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس خنثی‌سازی توطئه دشمنان را به دنبال دارد، افزود: یکی از این توطئه‌هاست که هدف آن شکستن جبهه مقاومت است که با مقاومت سوریه در مقابل این مصالحه خنثی و نتیجه آن جنگ هفت‌ساله برعلیه این کشور بود.

وی، یادآور شد: برخی کشورهای عربی ازجمله عربستان، بحرین و امارات جزو بدترین و غیر دموکرات ترین کشورهای جهان هستند اما همین کشورها تجمعات کوچک داخل ایران را که گاها به خاطر بیکاری و فشار اقتصادی صورت می‌گیرد در بوق و کرنا می‌کنند که این در حالی است که خودشان اجازه کوچک‌ترین اظهارنظر را به مردم خود نداده و این کشورها طرفدار اسرائیل غاصب و ملعون هستند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، بابیان این که آل سعود امروزه دشمن اسلام واقعی است و در کنار اسرائیل و حامی صهیونیست است، ابراز کرد: برخی از کشورها با سلاح‌های آمریکایی و نقشه‌های اسرائیلی در راستای شکست جبهه مقاومت تلاش کردند، اما با هوشیاری و تدبیر رهبر معظم انقلاب نه‌تنها موفق نشدند بلکه جبهه مقاومت پیروز و عظمت بیشتری را کسب نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری تصریح کرد: امروز شاهد پیروزی‌های متعدد مقاومت در سوریه و انتفاضه فلسطین هستیم و کشورهای غربی، آمریکا، اسرائیل و آل سعود بدانند که شعله‌های درخشان انتفاضه و مقاومت مردم خاموش شدنی نیست و اراده مردم فلسطین همه آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ خواهد انداخت.

وی، در پایان بابیان اینکه آمریکا، اسرائیل و آل سعود باید خواب نابودی مقاومت را به گور ببرند، خاطرنشان کرد: انتقال سفارت آمریکا به قدس توسط ترامپ برای بلعیدن قدس و فلسطین، تحکیم و تثبیت وجود نامشروع اسرائیل و از بین بردن جبهه مقاومت بود که در اجرایی کردن این طرح نقش خطرناک و منافقانه آل سعود نیز به چشم می‌خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha