سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد - سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به حضور پرشور و باعظمت ملت انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حضور دشمن‌شکن مردم در روز قدس پیکر نیمه جان صهیونیسم را به لرزه آورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد در حاشیه راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به حضور پرشور و باعظمت ملت انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم انقلاب و با بصیرت ایران اسلامی و مسلمانان جهان با حضور پرشور و باعظمت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به ظالمان و ستمگران عالم اعلام کردند که اسرائیل نابود خواهد شد و مسلمانان پیروز می‌شوند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه روز قدس نماد مقاومت و شجاعت ملت فلسطین و همراهی ایران اسلامی با مظلومان عالم است، تصریح کرد: مردم فلسطین نیز این را بدانند که هیچ‌گاه درصحنه مبارزه با ظلم و ستم تنها نیستند و مسلمانان عالم نیز در کنار آنان خواهند بود.

وی افزود: حماسه روز قدس امسال هم نیز بار دیگر نشان داد که تهدیدها و تحریم‌ها بر مردم در انقلاب اسلامی تأثیر ناپذیر است و بصیرت و ولایتمداری ملت ایران همواره الگوی تمام جهانیان خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرده و این صفت سبب شده است تا اسرائیل و آمریکا در منطقه به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند، خاطرنشان کرد: در حماسه روز قدس امسال نیز نظیر سال‌های گذشته با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به دشمنان نشان دادیم که مسلمانان عالم با یکدیگر اتحاد دارد و تنها نیستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha