جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، در پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی آمده: باردیگر، جلوه‌هایی ماندگار از هوشمندی، بصیرت و همبستگی شما مردم متدین و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس متجلی شد.

آفرین بر شما مردم قدرشناس و غیرتمند استان که همنوا با ملت بزرگ ایران اسلامی و همگام با مسلمانان جهان و با شور و شعور انقلابی در حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و آزادی قدس شریف و در لبیک به آرمان‌های امام راحل و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری به صحنه آمدید و توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی را نقش بر آب کردید.

اینجانبان ضمن تشکر و قدردانی از عموم مردان و زنان انقلابی استان که با زبان روزه و قلوبی سرشار از عطر روح بخش قرآن در این ماه عزیز با وحدت و همدلی, عظمت و سربلندی نظام اسلامی را بیمه کردید، از در گاه خداوند منان می خواهیم توفیق خدمتگزاری به چنین مردم بزرگواری را به همه ما عنایت فرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha