پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 452935
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
پیام مشترک

حوزه/ در پی حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس، مسئولان استان با صدور پیام هایی از عزم مردم استان برای خلق حماسه ای دیگر تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، آیت الله وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و محمود زمانی قمی استاندار یزد در پیام هایی جداگانه، ایستادگی مردم استان در راه آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف را ستودند و از حضور آنها قدردانی کردند.

آیت الله محمدرضا ناصری و آیت الله وافی در پیام مشترک خود آورده اند: خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که مردم عزیز و روزه دار استان یزد در هوای گرم خرداد ماه اراده و همّت خودشان را به تمامی نشان دادند و در راهپیمایی روز قدس نابودی استکبار و اسرائیل خونخوار را فریاد زدند و در حقیقت صلابت و پایداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام داشتند و به ندای اسلام و امام و رهبرشان لبیک گفتند.

بدینوسیله از حضور مصمّم و گسترده مردم دارالعباده در این راهپیمایی تشکر و قدردانی می نمائیم و پیروزی اسلام و مسلمین و سعادت ابدی برای این مردم پایدار و استوار از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

استاندار یزد نیز در پیام خود آورده است:

بار دیگر واپسین جمعه ماه ضیافت الهی، که از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده است، صحنه نمایش آزادی خواهی و حریت مردم شریف ایران اسلامی و سایر ملت های مسلمان و آزاده جهان گردید و غریو دفاع از مردم مظلوم و مستضعف فلسطین و ابراز خشم و انزجاز از جنایات بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی، در همایش عظیم یوم ا... قدس طنین انداز شد.

مردم عزیز و همیشه در صحنه استان یزد نیز همگام با آحاد مردم ایران اسلامی، با حضور متحد و دشمن شکن خویش در راهپیمایی قدس، بار دیگر ایستادگی و رادمردی خویش را در راه تحقق آرمان اصیل و مقدس رهایی قدس شریف به نمایش گذاشته و 18 خردادماه را به روز ماندگار و جاودان دیگری در تاریخ پرتلالو انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تبدیل نمودند.

اینجانب ضمن سپاس و شكرگزاری از درگاه خداوند متعال، صمیمانه از حضور باشکوه مردم مومن و خداجوی استان در همایش عظیم راهپیمایی یوم ا... قدس که نشان از عمق باور و اعتقاد آنان در حمایت از مردم بی دفاع، مظلوم و ستمدیده فلسطین دارد، كمال تشكر و قدردانی را نموده و از خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات و توفیق روز افزون همگان را در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha