جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 452968
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
بیانیه

حوزه/ جمعی از مدیران حوزه علمیه قزوین تلاش برخی نمایندگان مجلس با تصویب لایحه FATF را موجب بهت و حیرت و نگرانی قلمداد کرده و تصریح کردند: امضای چنین لایحه ای سرنوشتی جز خود تحریمی و تحت فشار قرار دادن ایران برای کنار گذاشتن مقاومت و ایستادگی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، جمعی از مدیران و مسئولین حوزه علمیه قزوین در نامه ای به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تلاش برخی نمایندگان مجلس با تصویب لایحه FATF را موجب بهت و حیرت و نگرانی قلمداد کرده و تصریح کردند: امضای چنین لایحه ای سرنوشتی جز خود تحریمی و تحت فشار قرار دادن ایران برای کنار گذاشتن مقاومت و ایستادگی ندارد.

متن نامه اعتراضی جمعی از مدیران و مسئولین حوزه علمیه قزوین  بدین شرح است:

بسمه تعالی

 ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس

سلام علیکم

تلاش برخی از نمایندگان مجلس با تصویب لایحه FATFموجبات بهت وحیرت ونگرانی ما را بر انگیخته است .

نمایندگان محترم مطلع هستند که این لایحه توصیه اتاق جنگ دشمن، یعنی وزارت خزانه داری شیطان بزرگ است.

لایحه مبارزه با منابع مالی تروریسم، لایحه ای به ظاهر جذاب وخوش منظر است، اما آیا واقعا تعریف دنیای غرب از تروریسم با تعریف انقلاب اسلامی از این واژه یکسان است.

دنیای غرب هم اینک رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت می شناسد و برای یک لحظه هم نام آنها را در لیست تروریسم قرار نداده است.

دنیای غرب از رژیم کودک کش سعودی به عنوان حامی صلح و انسانیت یاد می کند، اما در مقابل از ایران وجبهه مقاومت به عنوان تروریست یاد می کند.

شما نمایندگان عزیز مستحضرهستید که امضای چنین لایحه ای سرنوشتی جز خود تحریمی و تحت فشار قرار دادن ایران برای کنار گذاشتن مقاومت و ایستادگی ندارد.

نمایندگان مجلس می دانند که امضای این لایحه جز تحقیر و اسارت ملت ایران در برابر مکر وحیله شیاطین ثمره دیگری ندارد .

ما امضا کنندگان این بیانیه از حضرت عالی که فرزند انقلاب هستید و شما نمایندگان محترم تقاضا داریم که با هوشیاری و تدین مقابل تصویب این لایحه ایستادگی کرده و به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نشان دهید که مجلس شورای اسلامی جایی نیست که برای پیشبرد اهداف خود بدان امید بندید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha