شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید مهدی میرغیاثی

مستندساز حوزوی گفت: استفاده از ظرفیت تولیدات رسانه ای و هنری از جمله لوازم مهم حمایت از کالای ایرانی است.

سید مهدی میرغیاثی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی نیازمند توجه و سرمایه گذاری در همه ابعاد و عرصه هاست، اظهار داشت: یکی از عرصه های مهم ناظر به تولید و نمایش محصولات فرهنگی از جمله کلیپ، تیزر، فیلم کوتاه ، فیلم مستند و نیز فیلم های داستانی در سینما و تلویزیون است.

وی افزود: از سویی با توجه به این که بحث حمایت از کالای ایرانی و تشویق به مصرف جنس تولید داخل از جمله مقولات مرتبط با سبک زندگی است، استفاده از ابزار هنر و ادبیات و نیز ظرفیت عظیم رسانه می تواند به تحقق شعار امسال کمک کند.

این مستندساز و فیلمساز همچنین بیان داشت: بنده با توجه به این که چند سالی است به طور جدی به ساخت و تولید تیزر می پردازم ، انشاالله در این باره نیز امسال کارهای مرتبط با سبک زندگی که با موضوع حمایت از کالای ایرانی باشد تولید خواهم کرد ، چرا که معتقدم حمایت از برنامه سازان و فیلمسازان و مستندسازی در این خصوص یکی از پیش نیازهای حمایت جدی از کالای ایرانی است.

وی گفت: به هر صورت نباید از یاد ببریم که مردم با مشاهده یک اثر خوب و جذاب چه در قالب مستند، تیزر و یا فیلم و یا نماهنگ و غیره بیشتر و بهتر رغبت به سمت خرید و مصرف کالای ساخت داخل پیدا می کنند و لذا نباید از این ظرفیت هایی که در اختیار داریم غافل بمانیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha