جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ میثم سلمان

حوزه/ شیخ سلمان تاکید کرد انقلابیون بحرین در ارائه راه حل برای حل بحران سیاسی و دور کردن کشور از خشونت، پیشتاز میدان هستند و از نظام بحرین پیشی گرفته اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام شیخ میثم سلمان رئیس بخش آزادی های دینی دیدبان حقوق بشر بحرین در گفتگویی تلویزیونی در شبکه بی بی سی گفت: طرح جمعیت وفاق بحرین موسوم به "اعلامیه بحرین" برای پایان دادن به بحران کشور، فرصتی طلایی برای ایجاد نوعی تفاهم میان انقلابیون و رژیم است و از این رو اکنون توپ در زمین رژیم است و بحرین نیازمند چنین طرح هایی است.

وی افزود: اعلامیه بحرین تمام امور و اختلافات را بر اساس مقررات بین المللی تدبیر و چاره اندیشی کرده است و بی اعتنایی رژیم به چنین طرح هایی می تواند کشور را به سرنوشت نامعلومی سوق دهد.

این فعال حقوق بشر ادامه داد: طرح الوفاق هیچ سقف و شرطی مشخص نکرده و در واقع متممی برای معاهدات و توافق های گذشته مانند توافق منامه و بیانیه پرهیز از خشونت و سند مبارزه با نفرت به شمار می رود.

شیخ سلمان تاکید کرد انقلابیون بحرین در ارائه راه حل برای حل بحران سیاسی و دور کردن کشور از خشونت، پیشتاز میدان هستند و از نظام بحرین پیشی گرفته اند و اکنون توپ در زمین نظام است و در همین راستا اکنون تمام جامعه بین الملل، نظام بحرین را به گفتگو فرا می خواند و از نظام می خواهد تمام اقشار مردم را بدون تبعیض در تعیین سرنوشت کشور سهیم گرداند.

وی در ادامه سخنان خود در مورد اصرار نظام بر انکار واقعیت ها اظهار تاسف کرد و افزود: ادعاهای نظام با واقعیت هایی که سازمان ملل و اتحادیه اروپا به آن دست یافته اند، در تناقض است و از این رو آنها از بحرین خواسته اند به گفتگو روی بیاورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha