جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نخستین جشنواره «غذای سحری» در دیربورن برگزار شد

حوزه/ فروشندگان و تهیه کنندگان غذای حلال و اسلامی درشهر دیربرون در ایالت میشیگان آمریکا، نخستین جشنواره «غذای سحری» را با حضور صدها تن از مسلمانان برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نخستین "جشنواره غذای سحری" شنبه این هفته، با حضور ده ها تن از فروشندگان و تهیه کنندگان غذای حلال و اسلامی، در شهر دیربورن واقع در ایالت میشیگان آمریکا با موفقیت برگزار شد.

در این جشنواره شبانه نزدیک به 300 تا 400 نفر از مردم حضور داشتند و برگزارکنندگان از مردم خواسته بودند که هرچه زودتر خودشان را به جشنواره برسانند، زیرا این مراسم از ساعت 12 شب تا 4 صبح برگزار می شد.

خانواده های مسلمانی که تمام طول روز را به روزه داری گذرانده بودند، در ساعات پایانی شب در این جشنواره شرکت کردند که در آنجا انواع غذاهای متنوع تهیه کنندگان مواد غذایی حلال تا ساعات پیش از اذان صبح ارائه شدند.

باجه های توزیع غذا در خیابان برپا شده و برگزارکنندگان مراسم با توجه به برپایی این جشنواره در شب، از مردم خواستند که «سرو صدا به راه نیاندازند» زیرا بسیاری از مردم در آن ساعت شب خواب بوده و ایجاد مزاحمت برای آن ها شایسته نیست.

برگزارکنندگان امیدوار هستند جشنواره غذای سحری را در سال های آینده نیز برگزار کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha