پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر این که سلامت روحی و جسمی طلاب از اولویت های حوزه علمیه استان کردستان است، گفت: برای ارتقا سلامت جسمی و روحی طلاب استان تمامی مدارس علمیه را مجهز به مکان و نیز امکانات ورزشی نموده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، شب گذشته در نهمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان کردستان که به میزبانی مرکز خدمات حوزه علمیه استان و با حضور اعضای شورا برگزار شد، اظهار داشت: سلامت روح و جسم طلاب و روحانیون بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید مورد توجه باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: باید با روان شناسان کشوری برای حضور در استان کردستان و برپایی کلاس های روان شناسی برای طلاب، روحانیون و خانواده های آنان رایزنی های لازم را انجام دهیم.

این استاد حوزوی با اشاره به لزوم دعوت از اساتید و موثرین دانشگاه علوم پزشکی استان به مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان، افزود: مدیر و سایر مسئولان مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان تلاش کنند که امسال از افرادی همانند دکتر عارضی و سلیمانی برای حضور در کمیته سلامت این مرکز و همکاری های لازم دعوت به عمل بیاورند.

رئیس شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان کردستان با تاکید بر اینکه سلامت روحی و جسمی طلاب و روحانیون از اولویت های حوزه علمیه استان است، گفت: در این مدت برای ارتقای سلامت جسمی و روحی طلاب سطح استان، تمامی مدارس علمیه را مجهز به مکان و نیز امکانات ورزشی نموده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha