جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مریم معین الاسلام

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: از جمله اهداف مهم دشمنان ، ایجاد استحاله فرهنگی در بین زنان ایرانی است که متاسفانه در بخش هایی موفقیت هایی هم داشته اند.

مریم معین الاسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه ای عظیم خود به دنبال تهاجم فرهنگی و تضعیف باورهای اعتقادی مردم است و در این راه مشاهده می کنیم که چگونه پرکار هستند و از هیچ منفذی برای ضربه زدن به ما غافل نیستند.

وی با بیان این که ترویج فرهنگ مدگرایی و بی بند و باری از جمله برنامه های آنان به خصوص در حوزه زنان و دختران است، گفت: در این بین واقعاً متاسف هستیم که برخی مسئولان هم نسبت به این مسایل چندان توجه ندارند و با بی تفاوتی یا کم تفاوتی نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، خواسته یا ناخواسته زمینه ای فراهم می کنند که دشمن با گستاخی و جسارت بیشتری به فعالیت بپردازد.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی زنان منتظر همچنین بیان داشت: از سوی دیگر ما باید فرهنگ غیرتمندی نسبت به خانواده و نیز فضیلت و ضرورت حیا در بین بانوان را جا بیندازیم چرا که بدون پرداختن به این مسایل نخواهیم توانست به شکل مطلوبی به مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن برخیزیم.

وی با تاکید بر این که نقش زنان در رشد و تعالی فرهنگی جامعه و یا برعکس سقوط آن بسیار کلیدی و مهم است، افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که زنان، عناصر مهمی در مقوله فرهنگ‌سازی هستند و لذا باید فرهنگ زنان مسلمان به نابودی کشیده شود تا آن ها اهداف خاص خود را دنبال کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha