پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ملکوتی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش گسترده دشمنان و معاندان برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: افرادی که مساله ولایت را نفهمیده اند به دنبال زیرسئوال بردن آن در حکم معاند بوده و همین افراد به دنبال تطهیر نظام شاهنشاهی به خصوص در فضای مجازی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی، عضو مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع کارکنان سپاه عاشورای  آذربایجان شرقی، با بیان این که مساله ولایت، باور قلبی است و موضوعی کورکورانه نیست، اظهار داشت: رابطه بین مردم و ولی در امر ولایت رابطه قلبی است و علت آن این است که ولی شخصیتی والا، کامل و الگوست.

وی با بیان اینکه ماهیت نظام اسلامی با غیراسلامی قابل مقایسه نیست، ادامه داد: ولی در نظام اسلامی، خدمت به مردم را وظیفه خود می داند و با این اعتقاد بر مردم ولایت دارد، نه مانند حاکمانی که با فریب، زور، زر و کودتا به منصب می رسند و بر مردم حکومت می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: افرادی که مساله ولایت را نفهمیده اند به دنبال زیرسئوال بردن آن در حکم معاند بوده و همین افراد به دنبال تطهیر نظام شاهنشاهی، به خصوص در فضای مجازی هستند.

وی افزود: اکنون دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی از طریق فضای مجازی وارد عرصه شده و تلاش می کند با مقایسه نظام جمهوری اسلامی و نظام شاهنشاهی به اهداف خود برسد و با عناوین مختلف درصدد آسیب زدن به جامعه اسلامی با کمرنگ کردن اعتقادات مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی ادامه داد: دشمنان به نام اطلاع رسانی و با تلاش در شبهه افکنی و ایجاد تفرقه بین مردم هستند، تا اعتقادات مردم را سست کند و اطلاع رسانی و امر به معروف و نهی از منکر از طریق منابر و مساجد را بر نمی تابد.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب مردم حق انتخاب نماینده خود را نداشتند و طبق لیستی که از مرکز می آمد نمایندگان را انتخاب می کردند، عنوان کرد: اکنون نمایندگان از بین مردم نامزد می شوند و مردم بنا به نظر خود به آنها رای می دهند و این در حالی است که دشمن برای برگزاری انتخابات به شورای نگهبان هجمه های سنگینی وارد می کند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان در جنگ روانی علیه ملت ایران بر روند تحریم ها تاکید دارند که نباید در این عرصه مرعوب دشمن شد و اجازه داد تا عده ای دزد اعتقادات مردم را به سخره بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha