جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر گروهی از اندونزی به سرزمین های اشغالی

حوزه/ جنبش مقاومت اسلامی حماس سفر گروهی از اندونزی به ریاست یکی از علمای این کشور به نام یحیی خلیل ثقوف به سرزمین های اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، جنبش مقاومت اسلامی حماس سفر گروهی از اندونزی به ریاست یکی از علمای این کشور به نام یحیی خلیل ثقوف به سرزمین های اشغالی را محکوم کرد.

حماس روز گذشته در بیانیه ای مطبوعاتی ضمن محکوم کردن این اقدام، آن را زشت و شنیع توصیف کرد و گفت: این اقدام از سوی گروه اندونزیایی نه تنها اهانت به ملت فلسطین و فداکاری های آنها، بلکه اهانتی آشکار به ملت اندونزی و تاریخ طولانی آنها در حمایت از مسئله فلسطین است.

در این بیانیه آمده است: این سفر در حالی صورت می گیرد که هیچ گونه روابط رسمی میان اندونزی و رژیم صهیونیستی وجود ندارد و تعداد زیادی از مردم و شخصیت های اندونزی به ویژه علما، به این سفر اعتراض کرده اند و البته ما از مردم و علمای اندونزی به خاطر حمایت های دیرین آنها از ملت و سرزمین فلسطین تشکر می کنیم.

جنبش حماس تاکید کرد: این سفر حمایتی آشکار از رژیم نامشروع صهیونیستی و باعث سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم نسبت به مردم و مقدسات فلسطین است و راه را برای عادی سازی روابط بااین رژیم اشغالگر باز می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha