پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ ترتیل خوانی نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س)

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر از برگزاری ترتیل خوانی نوای ملکوت ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: ترتیل خوانی نوجوانان ویژه برادران در روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد و روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد این برنامه برای خواهران در همین مکان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سیدحسین موسوی، امروز در جمع خبرنگاران، از برگزاری ترتیل خوانی نوای ملکوت ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: ترتیل خوانی نوجوانان ویژه برادران در روزهای 20 و 21 خرداد در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد و روزهای 22 و 23 خرداد این برنامه برای خواهران در همین مکان برگزار می شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر افزود: برنامه ترتیل خوانی نوجوانان از ساعت 10 صبح آغاز و به صورت زنده از سیمای مرکز بوشهر پخش می شود.

وی استان بوشهر را استانی قرآنی عنوان کرد و اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان های جوان کشور است و به دلیل اجین بودن جوانان و نوجوانان این استان با قرآن کریم شاهد حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در برنامه های قرآنی سراسر استان هستیم.

موسوی از حضور علیرضا رضایی قاری کشور افغانستان و نفر اول تلاوت قرآن امسال در مسابقات بین المللی تهران در برنامه نوای ملکوت بوشهر خبر داد و گفت: این قاری بین المللی روز یکشنبه گذشته با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله به تلاوت آیات قرآن پرداخت.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر درباره جزئیات برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت بوشهر گفت: این برنامه به صورت روزانه از ساعت 16:30 با تلاوت مجلسی آغاز و سپس مفسر قرآنی برنامه پیرامون جزء قرآنی که آن روز قرار است تلاوت شود نکاتی را بیان خواهد کرد، سپس از ساعت 17:30 ترتیل خوانی آغاز و به صورت زنده از صدا و سیما مرکز بوشهر پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha