پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ اقامه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب

حوزه/مسئول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: در عید فطر فصل جدیدی به روی مؤمنان گشوده شده و با تداوم این بندگی، باید همچنان در مسیر اطاعت از پروردگار متعال قدم برداشت.

حجت‌الاسلام امید رحمانی در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، فطر عید ضیافت الهی خواند و با اشاره به اینکه عید فطر جشن بزرگ بندگان خدا است، گفت: از این روز فصل جدیدی به روی مؤمنان گشوده شده و با تداوم این بندگی باید همچنان در مسیر اطاعت از پروردگار متعال قدم برداشت

حجت‌الاسلام رحمانی با اشاره به آثار تربیتی عید فطر گفت: تمسک به قران کریم  و ولایت از جمله آموزه‌های این عید الهی به شمار می‌رود.

مسئول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه عید فطر روز مزد گرفتن است، اظهار داشت: درس عید فطر، درس توحید، نبوت و معاد است .

وی تصریح کرد: آقا امیرالمؤمنین(ع) از روز عید به روز قیامت تشبیه کرده، و می‌فرماید: این روز شبیه‌تر است به قیامت و همان‌گونه که مردم صبح زود به سوی نماز عید هجوم می‌آورند، مانند آن در که در سور دمیده شده و همه به سوی خدا می‌روند .

حجت‌الاسلام رحمانی خاطرنشان کرد: عید فطر به امت اسلامی عزت و عظمت می‌بخشد و در بخش فردی نیز موجب بازگشت انسان به فطرت اصلی خویش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha