پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسدی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: وظیفه ما طلاب این است که شاخص های اصیل نظام ولایی را به درستی بشناسیم و به دیگران بشناسانیم تا مردم به قدرت تشخیص برسند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام اسدالله اسدی، در نشست حلقه معرفت با موضوع «هادیان سیاسی، افسران جنگ نرم» در جمع طلاب معتکف با بیان اینکه افکارسازی یکی از کارهای سیاسیون است، یادآور شد: در این میان، وظیفه ما طلاب این است که شاخص های اصیل نظام ولایی را به درستی بشناسیم و به دیگران بشناسانیم تا مردم به قدرت تشخیص برسند.

وی با اشاره به اینکه امروز در جامعه آستانه تحمل کاهش یافته، گفت: به طور مثال در گذشته افراد به اعتبار مسائل اعتقادی، اهل قناعت، توکل و تاب آور بودند ولی این امر امروزه کمرنگ تر شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: جامعه امروز آرمان گرا با توقعات بلند و آرزوهای طول و دراز است؛ در حالی که جامعه گذشته واقع گرایانه بوده اند.

وی در ادامه بحث افسران جنگ نرم، تفاوت را لازمه یک نظام  مطلوب دانست و گفت: اگر این امر نباشد جامعه پویا، تحرک پذیر و انگیزه بخش نخواهد بود.

حجت الاسلام اسدی اظهار کرد: همانطور که در عالم مخلوقات و در میان انسان ها تفاوت های مختلف شکلی و نظری وجود دارد، به طور طبیعی، احزاب و گروه ها در هر کشوری نیز در نحوه و روش های رسیدن به اهداف مدنظر در یک نظام و حکومت، اختلاف نظر دارند.

وی تاکید کرد: برخی از جریان های سیاسی برای ماندگاری و حیات خود بر اساس افکار جامعه برنامه ریزی و سیاست شان طبق نظر آموزه ها و مبانی دینی نیست و از ذائقه مردم پیروی می کنند.

حجت الاسلام اسدی مثال زد: امروز ذائقه مردم لذت جویی از مدت زمان عمر کوتاه خود است و سیاستمداران نیز برای بقای گروه و حزب خویش، در این زمینه به موج سواری دست می زنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: یک تفکر دیگر سیاسی این است که ذائقه سازی نماید و بر همین اساس به طور زیربنایی و ماندگار فعالیت می کند.

گفتنی است، اعتکاف سه روز هزار تن از طلاب خراسان که در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد، شب گذشته خاتمه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha