جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیامهای شما به خبرگزاری حوزه

حوزه / تمام پیامهایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیامها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

خبرگزاری «حوزه» / مخاطبان عزیز و گرامی، سلام.

تمام پیامهایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیامها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

 

🔹 سلام علیکم، ببخشید اخوی من آزمون ورودی حوزه علمیه رو شرکت کردمو بسیار عالی دادم  و الان که زمان اعلام نتایجش است برای من نوشته مردودیت علمی ..... خیلی برام جای تعجب داره  واقعا . پیشنهاد می کنم توی سایت اعلام نتایج، درصدامون رو هم بنویسه و همچنین بنویسه که حداکثر نمره قبولی چنده و چند نفر شرکت کرده اند؟  

 

🔹 سلام علیکم ؛ میشه لطفا انتظارات و مطالبات حضرت آقا از طلاب رو بزارین تو کانال . سپاسگزارم

 

🔹 سلام.میشه بپرسم چرا فقط فتاوی دو مرجع رو میزارید؟ بقیه از نظر شما مرجع نیستن؟

 

🔹 سلام چرا چرا چرا چرا ما طلبه ها انقدر ساده ایم و مثلا در فیلم طلا ومس چقدر بعضی ها ذوق زده شدند وخوشحال که این فیلم از روحانیت دفاع کرده و...درحالی که ابرویی از روحانیت برد که دیگه به طلبه ها کسی دختر نمیداد میگفت دخترم طاقت زندگی در فقر رو نداره . الان هم فیلم سردلبران هرگونه بی حرمتی نسبت به روحانیت رو در جامعه باب میکنن بازهم یه عده میان از فیلم تعریف وتمجید میکنن چرا ؟

تو این سریال، روحانی کتک میخوره توهین میشنوه اخر همه وارد مسجد یا خونه میشه و...و..و.. یه ادم نیست این انتقاد رو به گوش صدا وسیما برسونه میدونم جلو پخش گرفته نمیشه لا اقل نگن متوجه نمیشیم. شما رو باخبر کنم نقشه فیلم سر دلبران یکی به نعل یکی به میخ زدن ولی در نهایت تخریبش خیلی بیشتره یه کاری بکنید.

 

🔹 سلام خدمت شما لطف اپیام روتوکانال نشربدید. بعضی شخصیتها می فرمایند که طلاب توقم نباشند و به شهرستان ها هجرت کنند. اولا خوب است همین بزرگواران در نحوه شهریه دادن، از طلابی که هجرت می کنند حمایت کنند.

ثانیا تو شهرستان هم این حمایت صورت بگیره. یعنی سازمان تبلیغات و مجموعه های مرتبط، به خوبی نقش آفرینی کنند. الان سازمان تبلیغات به برخی روحانیون هجرت، ماهی 500 هزار تومان حقوق می دهد. آیا با این پول میشه زندگی کرد ؟ مظلوم ترین قشرجامعه طلبه ها هستند. تو همین قم هم طلبه ها با سختی زندگی می کنند . وضعیت رهن و اجاره خونه بالاست...

 

🔹 سلام علیکم. لطفا سختگیری و نپذیرفتن  انتقالی طلاب سطح یک از تهران و یا سایر شهرها به قم را مطرح کنید. بجای اینکه روحانیونی که در قم سالیان دراز است که ماندگارند را به شهرهای دیگر منتقل کنند از ورود طلاب سطح یک به دو جلوگیری میکنند . الان گناه ما چیه که رشته ای که میخواهییم بخوانیم فقط در قم موجود است و مسئولین با به زور نگه داشتن ما و عدم اجازه برای انتقالی، فقط عمر و زندگی ما را به قهقرا میبرند. خواهشا و لطفا پیگیری کنید . این دغدغه ی بسیاری از طلاب مانند من است که متاسفانه به انها اجازه انتقالی به قم را نمیدهند.

 

🔹 سلام ،از اینکه مطالب حوزه و بیانات مراجع عظام رو منتشر میکنید که در راستای بصیرت افزایی عموم طلاب است متشکرم.

 

🔹 سلام. در اطلاع رسانی  ضعیف هستید.

 

🔹 سلام‌. از یک طرف اینهمه تبلیغ موسسات حوزوی قم شد و اینهمه طلبه از شهرستانها برای مصاحبه موسسات اومدن قم ولی یکدفعه ای در شرایط انتقال از شهرستان به قم گفته شد که باید پایه ده طلاب مجرد تموم بشه تا بتونن بیان قم!! اگه اینه پس چرا ما رو برای شرکت در موسسات تشویق کردند!؟

 

🔹 شما دسته عزاداری افرادی را که با نظام مشکل دارند پوشش میدید؟!! چرا؟؟؟

 

🔹 سلام ادمین محترم ازآنجا که یک طلبه هستم عضو این کانال شدم اما دراین مدت چندان خبری از اخبار حوزه ندیم پستهاتون خوبه اما اونها رو میشه درکانالهای دیگه هم دید پس سعی کنید اطلاع رسانیتان از اخبار حوزه بیشتر باشه موفق باشید.

 

🔹 سلام شما را به خون شهدا قسم میدهم انقلابی عمل کنید ،انقلابی

 

🔹 سلام، خدا آیت الله مکارم را حافظ باشد که درد دل ما را در خصوص بانکها مطرح کردند . من برای یک مسلمان منزل مسکونی خود را با توجه به قراردادی که در آن قید شده بود بر اساس عقود اسلامی و بانکداری بدون ربا به رهن گذاشتم ولی متاسفانه حدود پنجاه در صد سود گرفتند و آن شخص نتوانست بدهد و منزل ما را در مزایده بانک برداشت . اگر این بانک داری بدون ربا است اسلامی پس غیر اسلامی چگونه است . واحدی

 

🔹 با کوبیدن این نظام بانکی و عدم ارائه راه حل اجرایی کاری جلو نمیرود

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    0 0
    میخواستم یک ردی بزنم به حرفهای اون خانمی که صحبت های اون طلبه رو که درباره فیلم طلا ومس و سر دلبران نقدکرده بود به اینکه :اولا حرفهای این برادرمون کاملا درسته ؛ دوما حرفهای این خانم کلیت نداره شاید یه افراد معدودی از طلبه ها اینطورباشند سوما الان تو اکثر حوزه خواهران یک جو تفکری از مسئولینشون تاطلبه هاشون علیه طلبه های برادر راه انداختند که اولا به هیچ وجه بااینا ازدواج نکنید ،وهرجاهم میروندهم این فکرمسمومشون رو تو مردم پخش میکنند که بااینا نمیشه زندگی کرد زندگیشون سخته و زندگیشون شما رو محدود میکنه و آزادی دیگه ندارید و خلاصه ازاین حرفها...بعدش هم اینا منظورم چه مسئولای حوزه خواهران چه طلبه هاشون جدای از تواقع های زیادشون و کلاس گذاشتنشون ، دنبال کسایی میگردند برای ازدواج که نوکرشون باشه و بهش امرونهی کنند وبقول خودشون آقا بالاسر نمیخواهند .