پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام زارعی

حوزه/ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) قزوین گفت: اگر کرسی های آزاد اندیشی به معنای واقعی تحقق پیدا کند بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام منصور زارعی، صبح امروز در نشستی با مدیر و کارکنان جهاد دانشگاهی استان قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر، بر بهره گیری بیشتر از دستاوردهای ارزشمند  ماه میهمانی خدا تاکید کرد.

وی با اشاره به رسالت و تکالیف جهاد و دانشگاه در عرصه های فرهنگی خاطرنشان کرد: معتقدیم که دانشگاه به تعاملات بیشتر وا جرای برنامه مشترک با جهاد دانشگاهی نیاز دارد و در صورت افزایش تعاملات به ویژه در طرح اقامه نماز و مسجد اثرات خوبی را شاهد خواهیم بود و این به نفع فضای فرهنگی دانشگاه هاست.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) گفت: در فضای فرهنگی دانشگاه ها می توانیم خیلی اثر گذارباشیم، چرا که تشکل ها و کانون ها می توانند اثر فوق العاده ای در دانشگاه داشته باشند.

حجت الاسلام زارعی خاطرنشان کرد: تعامل مجموعه نهاد و  جهاد دانشگاهی کارها را تسهیل می کند که نمونه آن برپایی کرسی های آزاد اندیشی که دغدغه مقام معظم رهبری است که از اولویت های جدی ماست و در این زمینه می توانیم از تجربیات وسوابق جهاد دانشگاهی استفاده کرد.

وی ادامه داد: این همدلی وهم افزایی مهم است، چرا که اگر کرسی های آزاد اندیشی به معنای واقعی تحقق پیدا کند بسیاری از مشکلات برطرف می شود. دانشجویان در وضعیتی هستند که به دنبال پاسخ هم نیستند، بلکه نیازدارند فرد مسئولی بنشیند وحرف اینها را خوب بشنود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: مبنای ما  در کار فرهنگی در دانشگاه سند دانشگاه اسلامی است و یکی از راهبردهای این سند، کرسی های آزاد اندیشی است و هر راهبردی هم نیازمند گام ها و برنامه های دقیق است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha