جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار جمیری

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه مَثَل «راه صد ساله را یک شبه پیمودند» در مورد شهدای ما صدق می کند گفت: تلاشمان باید حفظ دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان در طول سال باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ویژه برنامه «شبی با شهدا» در هیئت انصار ولایت با تأکید بر لزوم حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان در کل ایام سال، گفت: بسیار قابل اهمیت است که بتوانیم و تلاش کنیم که آنچه را که در ماه مبارک رمضان به دست آورده‌ایم بعد از ماه مبارک و در طول ایام سال هم برای خودمان حفظ کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدای ما آنچه را که دریافت کردند از در خانه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام گرفتند گفت: شهدای ما هم آرزوی شهادت می‌کردند و عاشق شهادت بودند. یعنی این قفس تنگ دنیا را دیگر نمی‌توانستند تحمل کنند و این مسیر را به درستی و با اختیار انتخاب کردند و می‌دانستند قرار است برای‌شان چه اتفاقی بیفتد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه شهدای ما به یک سری آمادگی‌هایی رسیده بودند تا شهید شدند، عنوان کرد: شهید آوینی زمانی به یکی از رزمندگان گفته بود شهادت لباس تک سایزی است که ما باید خودمان را به اندازه آن لباس دربیاوریم. یعنی قرار نیست هر کسی با هر عمل و با هر دیدگاهی به درجه شهادت نایل شود. کسی که قرار است به اندازه این لباس دربیاید باید همه چیز را رعایت کند. شهدا خودشان را به اندازه این لباس درآورده بودند. این چیزی است که ما می‌توانیم در همین شب‌های قدر و از در خانه اهل بیت علیهم‌السلام بگیریم.

جمیری با بیان اینکه شهدا مصداق کسانی هستند که راه صد ساله را یک شبه پیمودند گفت: البته ما نمی‌دانیم جایگاه شهید و شهادت چیست و چه اتفاقی می‌افتد که فرد در فاصله‌ای کوتاه از زمینی بودن، آسمانی می‌شود و چطور می‌شود که یک انسان زمینی به جایگاهی می‌رسد که شخصیت‌های برجسته و بزرگان و مفسران قرآن به او غبطه می‌خورند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha