شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دومین نشست شورای فرهنگ عمومی بافق

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت: توجه به تولید با کیفیت داخلی و مبارزه با قاچاق راهی برای تحقق شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه یزد در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی بافق که با محوریت ارائه راهکار‌های ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در این شهرستان برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری با توجه به دغدغه‌ای که برای سربلندی و عزت و استقلال کشور دارند با درایت و بصیرت و هوشمندانه شعار حمایت از کالای ایرانی را انتخاب کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق با بیان اینکه باید کالا‌های ایرانی با کیفیت بالا تولید شود تا مردم تشویق به حمایت از استفاده از کالا‌های داخل شوند، افزود: از سوی دیگر برای تقویت چرخه صنعت از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود تا امنیت شغلی کارگران تامین شود و در این صورت است که بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

زبان هنر یکی از تاثیر گذارترین ابزار برای اعتلای فرهنگ است

حسین ارجمند، دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق در ادامه این نشست، گفت: ماه رمضان ماه خودسازی وبلوغ معرفت و شناخت انسان نسبت به خداوند است و در این ماه عزیز انسان با تمسک به خداوند و چنگ انداختن به دامان الهی، به دنبال جلب رحمت الهی است.

وی با اشاره به نقش هنر در فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: زبان هنر یکی از تاثیر گذارترین ابزار برای اعتلای فرهنگ است و نقش هنر و هنرمندان در فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگی، نقشی برجسته و غیر قابل انکار است و می‌توان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای هنرمندان در ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی بهره جست.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha