جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدنژاد

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: مردم از برنامه‌های ماه مبارک رمضان این اداره در امامزادگان استان استقبال خوبی به عمل آوردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد رئوف سیدنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان اعزام مبلغان دینی برای اجرای طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی ویژه مبارک رمضان به بقاع متبرکه شاخص انجام شد.

وی گفت: این مبلغان اعزامی استان همچنین در ایام ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف و محروم خراسان شمالی حضور یافته و به تبلیغ دین و اجرای برنامه‌های مناسبتی پرداختند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، تعدادی از این مبلغان روحانیونی بودند که در قم در مراحل مختلف در حال تحصیل هستند

وی افزود: برگزاری دوره‌های قرآنی، پاسخگویی به شبهات دینی مردم و آشنایی مردم با احکام دینی از جمله برنامه‌های این مبلغان در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی گفت: اجرای برنامه‌های جزء خوانی قرآن کریم در امامزادگان، تفسیر قرآن و افطاری در جوار برخی از امامزادگان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده این اداره کل در این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌های مراسم‌های احیاء لیالی قدر در امامزادگان شاخص استان برگزار که شاهد استقبال خوب مردم دین‌دار از این برنامه‌ها بودیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha