جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ختتامیه مجالس قرآنی ویژه بانوان کرمانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهر کرمان در مراسم اختتامیه مجالس قرآنی ویژه بانوان کرمانی در ماه رمضان، از برگزاری قریب به هفتاد جلسه قرآنی در شهر کرمان و شهرستان‎های اطراف مانند ماهان و چترود توسط مبلغین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، جلسه اختتامیه مجالس قرآنی ویژه بانوان کرمانی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 طی این جلسه ابتدا دو جزء ۲۹ و ۳۰ قرآن قرائت شد. بعد از آن حجت الاسلام  محمد رضایی، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارلله کرمان سخنرانی کرد و در انتها از شرکت کنندگان در این جلسه تقدیر شد.

خانم علی مرتضی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهر کرمان درباره این مراسم‌، گفت: هرساله در ماه مبارک رمضان مبلیغن خواهر مدرسه علمیه فاطمیه اقدام به برگزاری جلسات قرائت قرآن در سطح شهر میکنند که طبق برنامه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان جلسه اختتامیه با حضور تمامی مبلغین و بانوان شرکت کننده در جلسات قرآنی برگزار میشود.

وی افزود: مدرسه علمیه فاطمیه از ۱۵ سال گذشته با هدف تشویق مردم نسبت به انس و ارتباط بیشتر با قرآن اقدام به تربیت مبلغ از میان دانش آموختگان این مدرسه با برگزاری دورههای آموزشی برای تشکیل جلسات قرآنی در سطح شهر داشته است که امسال قریب به هفتاد جلسه در شهر کرمان و شهرستانهای اطراف کرمان مانند ماهان و چترود توسط مبلیغن برگزار شده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه کرمان ادامه داد: طبق برنامهریزی صورت گرفته مبلغین تنها به قرائت قرآن بسنده نکرده و از این فرصت برای بیان احکام، مباحث اعتقادی و بیان مسایل روز استفاده کردهاند که خوشبختانه این جلسات مورد استقبال بانوان قرار گرفته است و شاهد حضور گروههای سنی مختلف میانسال، جوان و نوجوان در این جلسات هستیم. البته بعد از ماه رمضان نیز و به در خواست مردم، مبلغین ما به صورت دو هفته یکبار یا ماهانه یکبار جلسات را ادامه میدهند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار میرود مسئولین فرهنگی شهر کرمان و حتی استان کرمان نگاه ویژهای به این برنامه داشته باشند و برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم ها، از حمایتهای مادی و معنوی خود دریغ نکنند تا ان شاءالله بتوانیم این برنامه را گسترش دهیم و در سطح استانی برگزار کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha