جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویری از تبلیغ جهادی یک روحانی در روستایی در 350 کیلومتری اهواز

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: در ماه مبارک رمضان حتی در روستاهای بسیار دور افتاده استان کردستان روحانیون و مبلغان برای پاسخگویی به سئوالات شرعی مردم حضور مستمر داشته اند.

حجت الاسلام سعید مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: ماه از رمضان، ماه مهمانی خدا به سرعت گذشت و بسیاری از مومنان از این ماه معنوی بهره های فراوانی بردند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: در این ماه، درهای توبه و بخشش پروردگار بر روی بندگانش باز بود و این فرصتی برای بازگشت به اصل خویش و تبری جستن از گناهان و بزه ها برای انسانها بود.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال در مدارس علمیه استان کردستان برنامه های مذهبی و فرهنگی بسیاری اجرا شد، گفت: در این ماه پربرکت شاهد برگزاری برنامه های مذهبی در مدارس علمیه سطح شهرستان های استان بودیم که نسبت به سالهای گذشته این برنامه های هم از نظر کمی و هم کیفی رشد مناسبی داشته اند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: در بسیاری از مدارس شاهد برگزاری کلاس های درس اخلاق، برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان، مراسم دعا، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و... بودیم.

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: در این ماه مبارک حتی در روستاهای بسیار دور افتاده استان کردستان روحانیون و مبلغان برای پاسخگویی با سئوالات شرعی مردم حضور مستمر داشته اند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: در این ماه همچنین در مساجد سطح استان شاهد برگزاری مراسم جزخوانی بودیم و در مسجد جامع سنندج مراسم جزخوانی قرآن کریم با حضور بسیار چشمگیر مردم این شهر برگزار گردید که پوشش خبری آن توسط شبکه سراسری صدا و سیما نیز داده شد.

این استاد حوزوی بیان داشت: همچنین تعدادی از قاریان مطرح مصری و کشوری در این ماه مبارک رمضان در استان کردستان حضور پیدا کردند و محافل انس با قرآن کریم را نورانی تر و شلوغ تر نموده بودند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: از مردم مومن و همیشه در صحنه استان کردستان دعوت می کنیم تا روز جمعه که مصادف با عید سعید فطر می باشد، به صورت هماهنگ نماز این روز را اقامه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha