پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ آیت الله حکیم به پیروان اهل بیت علیهم السلام و مؤسسات رسیدگی به امور ایتام و نیازمندان توصیه کردند همیشه به دنبال یافتن افراد نیازمند در مناطق دوردست باشند و دست یاری خود را به سوی آنها دراز کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از کارکنان و خیران وابسته به مؤسسه خیریه یتیم در استان کربلا با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار کردند.

آیت الله حکیم در سخنان خود در این دیدار به پیروان اهل بیت علیهم السلام و مؤسسات رسیدگی به امور ایتام و نیازمندان توصیه کردند همیشه به دنبال یافتن افراد نیازمند در مناطق دوردست باشند و دست یاری خود را به سوی آنها دراز کنند که این کار از مهم ترین مصادیق حسن نیست مؤمن در راه تقرب به خدای متعال است.

ایشان همچنین کارکنان مؤسسات خیریه را به داشتن انگیزه مبتنی بر مهربانی و اعتقاد دینی توصیه کردند و افزودند: چنین انگیزه ای موجب می شود شما با فقرا همزاد پنداری کرده و به آنها محبت بیشتری داشته باشید و رابطه شما از موضع برتری و چیرگی نباشد، زیرا این از ویژگی های پیروان اهل بیت(ع) نسبت به سایر ملت ها و امت ها است که روابط شیعیان بر اساس برتری جویی نیست و همه مؤمنان بدون اینکه کسی به آنها دستور داده باشد، خود را در خدمت دین و مذهب می دانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha