پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تکریم مستمری بگیران و معمرین استان کردستان

حوزه/ جمعی از روحانیون پیشکسوت و خانواده های آنان در استان کردستان از سوی مرکز خدمات حوزه علمیه مورد تقدیر و تکریم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، مراسم تکریم مستمری بگیران و معمرین استان کردستان و خانواده های آنان به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام علی حسینی فر در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: در این طرح از 70 مستمری بگیر و معمر کردستان که در شهرستانها و روستاهای این استان زندگی می کنند دیدار و از خدمات چندین ساله آنان با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان در ادامه بیان داشت: در این طرح اهداف بسیاری مورد توجه بود که خوشبختانه به این اهداف رسیدیم.

حجت الاسلام حسینی فر در ادامه سخنان با اشاره به اینکه تقدیر از خدمات معمرین و مستمری بگیران حوزه، امری پسندیده و نیکو در این ماه مبارک می باشد، گفت: یکی دیگر از اهداف اجرای طرح توسط مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان، آشنایی بیشتر این مرکز با مشکلات و مسایل مستمری بگیران و معمرین بود تا با این امر زمینه حل مشکلات آنان مهیا شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه معمرین نقش بسیار زیادی در توسعه اصول دین و شریعت اسلام داشته و دارند، اظهار داشت: این افراد سالهای سال از عمر خود را صرف ترویج اصول دین مبین اسلام کرده اند که تقدیر و سپاس از آنها کمترین کاری بود که ما می توانیم در برابر زحمات یک عمر این عزیزان انجام دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha