پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیین شکرگزاری خدمات حرم کریمه اهل‌بیت(س) در ماه رمضان

حوزه/ آیین شکرگزاری خدمات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در ماه رمضان با حضور تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت، اعضای خبرنگان رهبری، استاندار قم، معاونان و مدیران و خادمان آستان مقدس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین شکرگزاری خدمات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در ماه مبارک رمضان امشب با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی، اصحاب رسانه، مدیران شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی و خادمان افتخاری و رسمی حرم مطهر در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار شد.

تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(س) در این مراسم بر لزوم استفاده از فرصت‌های مختلف برای ترویج معارف دینی تاکید کرد و ادامه داد: برخی خود را محب اهل‌بیت(ع) می‌دانند اما هیچ‌گاه غیرتمندانه به عرصه معرفی این خاندان وارد نمی‌شوند و از فرصت‌ها به شیوه مطلوب استفاده نمی‌کنند درحالی‌که فرصت‌ها به سرعت از بین می‌روند.

حجت‌الاسلام صفر فلاحی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت، سید مهدی صادقی استاندار قم و حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

همچنین، جمعی از مسئولان استانی و شخصیت‌های حوزوی از جمله حجج اسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی و سید محسن سعیدی از اعضای مجلس خبرگان رهبری در این نشست حضور داشتند.

لازم به ذکر است: اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین سعیدی برگزار شد و شرکت کنندگان دراین مراسم، میهمان سفره افطاری میهمانسرای آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها شدند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha