پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ آیین شکرگزاری خدمات حرم کریمه اهل‌بیت(س) در ماه ضیافت الهی

حوزه/ استاندار قم گفت: خدمت به معصومین(ع) افتخار بزرگی است به همین علت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به زائران و مجاوران حرم مطهر خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ سید مهدی صادقی عصر امروز در آیین شکرگزاری خدمات آستان مقدس در ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به دستاوردهای دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان قم اظهار کرد: خدمت به معصومین(ع) افتخار بزرگی است به همین علت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به زائران و مجاوران حرم مطهر خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اضافه کرد: این شعار به عنوان یک تکلیف و منطق ملی و دینی توسط رهبری ابلاغ شده است به همین علت همگان باید در راستای تحقق آن کوشا باشند.

استاندار قم با بیان اینکه کشور در شرایط خشکسالی قرار دارد، تصریح کرد: استان قم از جمله استان‌های خشکسال است به همین علت باید به موضوع کمبود آب توجه ویژه داشته باشیم.

وی از تلاش‌های انجام شده در راستای استفاده بهینه از منابع آبی به منظور رفع بحران کم‌آبی یاد کرد و گفت: امیدواریم اقشار مختلف مردم در راستای رفع مشکل کم‌آبی مشارکت داشته باشند تا بتوانیم به رسالت ملی و استانی خود عمل کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha