پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نور المجتبی

موسسه نورالمجتبی (ع) دوره های آموزش مجازی معارف قرآن کریم را با حضوراساتید برجسته و متخصص برگزار می کند.

به گزارش سرویس استان های خبرگزاری حوزه، موسسه نور المجتبی با شعار "قرآنی شدن را انتخاب کنیم" به دنبال آموزش معارف قرآن کریم به صورت مجازی به علاقه مندان در سراسر کشور است.

از جمله ویژگی های سامانه آموزشی نور المجتبی(ع) قابلیت دسترسی با موبایل و تبلت و کامپیوتر، ارتباط مستقیم با استاد در کلاس آنلاین، دسترسی آسان به امکانات آموزشی، مشاهده رایگان درس اول، برنامه ریزی شخصی برای تحصیل ، صرفه جویی در وقت و هزینه، شرکت در آزمون مجازی و اعطای گواهینامه رسمی هست.

همچنین اساتید برجسته ای همچون استاد محمد حاج ابوالقاسم دولابی در دوره سفیران آسمانی(مباحثی از نبوت در قرآن) و دوره شرح زلالی آب مباحثی از آشنایی با قرآن کریم و احکام و بندگی مباحثی از احکام قرآنی و آثار ، استاد سید حسین حسینی قمی دوره هنر با هم زیستن مباحثی از اخلاق رفتاری در قرآن و حدیث ، استاد سید محسن میر باقری دوره تاریخ انسان مباحثی از تاریخ انسان در قرآن از آدم(ع) تا امام عصر(عج) و الفبای زیستن را در این موسسه مجازی آموزش می دهند.

استاد برنجکار، رفیعی، رجبی دوانی، سید کاظم طباطبایی و استاد وکیل از دیگر اساتید برجسته موسسه نور المجتبی در دوره های آموزش مجازی معارف قرآن کریم هستند.

شایان ذکر است؛ عناوینی چون با چهارده روایت، ریسمان آسمان، ترنم باران با محتوای تاریخ زندگانی پیامبر اکرم(ص) تا حضرت مهدی(عج) آموزش درک معنا و تدبر در آیات قرآن از دیگر دوره های آموزشی این موسسه است.

این موسسه فرصتی را فراهم کرده تا همه بتوانند در هر زمان و مکان با تلفن همراه و رایانه از اساتید متخصص بهره برده و در کلاس آنلاین با استاد گفت و گو کنند و مدرک معتبر دریافت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمی سیرت IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    0 0
    شماره برای ارتباط گیری وثبت نام موجود نیست