جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: حرکت در مسیر دستورات قرآن کریم که کلام وحی است، باعث سعادتمندی انسان در این دنیا و آخرت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان محمدرضا معصوم خانی، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار اظهار داشت: حرکت انسان در راستای دستورات قرآن و الهی بی شک سعادتمندی آدمی را به دنبال خواهد داشت.

معاون پژوهش مدرسه امام صادق(ع) شهرستان بیجار با اشاره به اینکه باید از همان دوران کودکی فرزندانمان را با قرآن و آموزه های ناب دینی آشنا سازیم، گفت: بهترین زمان برای یادگیری دوران کودکی است، لذا خانواده ها باید تلاش کنند که در کنار دیگر آموزشها، فرزندان و کودکان خود را با امور دینی، دستورات شریعت و قرآن آشنا سازند.

این استاد حوزوی اعلام کرد: همگان به عینه دیده ایم که حرکت در مسیر دستورات قرآن کریم که کلام وحی است، باعث سعادتمندی انسان در این دنیا و آخرت می شود.

حجت الاسلام معصوم خانی در ادامه سخنان خود گفت: فطرت و ذات انسان با حقیقت عجین است، لذا کسانی که در مباحث قرآنی ورود پیدا کرده اند، از تواضع بسیار بالایی نسبت به دیگر افراد عادی جامعه برخوردارند.

معاون پژوهش مدرسه امام صادق(ع) شهرستان بیجار گفت: امروز در دنیایی به سر می بریم که اسباب و آلات انحراف بشر به وفور در دسترس است، لذا پناه بردن به قرآن و مانوس شدن با کلام وحی می تواند انسان را از این انحرافات و منجلاب ها نجات دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha