جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه مرکز مدیریت حوزه

حوزه/ مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت‌الله ایمانی، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، در شهر‌های کازرون، شیراز و قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، در شهر‌های کازرون، شیراز و قم برگزار می‌شود.

اولین مراسم امروز دوشنبه ۲۸ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مصلی نماز جمعه کازرون برگزار می‌شود.

فردا سه شنبه 29 خرداد نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ مراسمی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) برگزار می گردد.

در این مراسم آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی خواهد پرداخت

سومین برنامه نیز از سوی آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، روز پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مدرسه امیرالمؤمنین(ع) واقع در قم، خیابان صفاییه برگزار می‌شود.

دعوت مدیر حوزه علمیه فارس از مردم و حوزویان

حجت الاسلام والمسلمین عابدی، مدیر حوزه علمیه فارس، در آستانه فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت آیت الله ایمانی، در پیامی از حوزویان  و مردم شریف و آگاه این استان برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.

در پیام مدیر حوزه علمیه استان فارس آمده است:

باسمه تعالی

هَلْ يَسْتَوِي الَّذينَ يَعْلَمُونَ وَ الَّذينَ لا يَعْلَمُونَ إِنَّما يَتَذَکَّرُ أُولُوا الْأَلْبابِ    «آیه 9 سوره زمر»

در پی فرارسیدن چهلمین روز ارتحال فقید سعید مرحوم حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه سابق شیراز، جهت تکریم از مقام شامخ روحانیت و علماء وارسته و خادمین به جامعه بشری در جهات اعتقادی، اخلاقی و عملی و  سرچشمه های تهذیب و سعادت، باری دیگر فضای این عمل عبادی سیاسی، بر روی مردم ولایتمدار و خطه عالم پرور استان فارس خصوصاً علماء، اساتید و طلاب مدارس علمیه گشوده شده است.

لذا مدیریت حوزه علمیه استان فارس از تمامی حوزویان محترم و مردم شریف و آگاه این استان جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آورد.

لازم به ذکر است که این مراسم سه شنبه ۲۹ خرداد ماه ساعت 17:00 عصر در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) شاهچراغ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha