سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حوزه علمیه

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر از استانداردسازی بهداشت محیط مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در تابستان کار استانداردسازی بهداشت محیط مدارس در این فصل سال انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حامد بردستانی امروز در جمع خبرنگاران، از استاندارد سازی بهداشت محیط مدارس علمیه استان بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در تابستان کار استانداردسازی بهداشت محیط مدارس در این فصل سال انجام می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر سم‌پاشی محیط آموزشی و خوابگاهی، تجهیز مدارس به وسایل ورزشی، تجهیز و تعمیر سالن های ورزشی مدارس، تجهیز مدارس به مواد شوینده بهداشتی از جمله کارهایی است که در فصل تابستان انجام خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری دوره بهداشتی در مدارس علمیه استان خبر داد و ابراز داشت: به جهت رعایت نکات بهداشتی بهتر و داشتن محیطی سالم و پاکیزه این دوره ویژه کادر آشپزخانه مدارس استان در تابستان جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام بردستانی همچنین از برگزاری دوره آموزش مقدماتی شنا برای 50 نفر از طلاب استان خبر داد و گفت: در طی تابستان و پیش از شروع سال تحصیلی جدید مدارس علمیه این دوره با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان های دشتی و دشتستان برگزار می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر، افزود: در نظر داریم در آینده نزدیک دوره آموزش غریق نجات جهت استعدادیابی طلاب را برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha