پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان اینکه در ایران فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده بسیار زیاد است که باعث ایجاد گرانی در محصولات می شود، گفت: این مشکل باید با ایجاد بازارهای عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه ها برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام  والمسلمین صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار رئیس و مدیران ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه گفت: وزارت جهاد کشاورزی وزارت خانه ای است که مدام با زندگی مردم در ارتباط مستقیم است و موفقیت این وزارت خانه به معنای موفقیت نظام، رفاه و سلامت مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: به همین جهت برنامه ریزی دانش بنیان، پیوست های فرهنگی مورد نیاز، فعالیت جهادی، نظارت کارآمد و بازتولید پروژه های مورد نیاز در فضای جهاد کشاورزی بسیار ضروری است.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با بیان این که در حوزه تغذیه و محصولات کشاورزی، دو عنصر سخت افزاری و دانش نرم افزاری مورد نیاز است، تصریح کرد: در این حوزه موفقیت چندانی نداشته ایم و این به علت نداشتن برنامه دانش بنیان است و در این زمینه باید حسب نیاز کشاورزان و مردم ارائه طرح شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: هم از حیث کمیت و هم از حیث کیفیت در عرصه سرزمینی محصولات کشاورزی نیازمند سند قوی آمایشی هستیم؛ باید در رابطه با کیفیت محصولات غذایی کار شود و در این رابطه باید فوق العاده نظارت کارآمد صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه در ایران فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده بسیار زیاد است که باعث ایجاد گرانی در محصولات می شود، اظهار کرد: این مشکل باید با ایجاد بازارهای عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه ها برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از بیانات خود افزود: در این شرایط که ما توسط خیلی از کشورها تحریم هستیم اگر مدیریت، برنامه ریزی و زیرساخت ها درست باشد ما نیازمند هیچ محصول غذایی از خارج از کشور نیستیم.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با اشاره به مشکل کمبود آب در استان بوشهر، افزود: بخش زیادی از مشکل آب در استان بوشهر، سوء مدیریت مصرف، توزیع و حفظ آب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha