پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کنگره شهدا

​حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان خواهیم بود و این کنگره را باید یک حرکت فرهنگی بزرگی در استان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در همایش «سراج منیر» که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار داشت: کردستان یکی از استان های مقاوم در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: در آینده ای نزدیک شاهد برگزار کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان خواهیم بود و این کنگره را باید یک حرکت فرهنگی بزرگی در استان دانست.

سردار رجبی بیان داشت: برنامه ها و پیش کنگره های بسیاری در این زمینه در استان کردستان در این مدت برگزار شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: همایش مولودی‌خوانی سراج منیر  از سلسله برنامه‌های کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان است که حدود یک هزار و 150 مولودی‌خوان از سراسر استان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

سعید نمکی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این همایش با تاکید بر اینکه هنر با مردمان کرد عجین شده است، گفت: امروز هنری که شما برای حضار اجرا کردید ثابت کرده که مردم این استان ارادت بسیار خاص و ویژه ای به رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha