جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار اعضا سازمان بسیج اساتید با آیت الله طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیج، گفت: بسیجی در کلام امام علی (ع) به افرادی تلقی می شود که قرآن را می خوانند و به دستورات آن عمل می کنند و آنچنان عاشقانه در هنگام جهاد برای دین حضور دارند که هیچ چیز جلوی آن ها را نمی تواند بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، عصر امروز در دیدار با اعضای سازمان بسیج اساتید همدان، با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه، گفت: مفهوم مقدس بسیج و بسیجی آن طور که باید در بین مردم تبیین نشده است.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: محتوای بسیجی بودن را باید در بدنه جامعه منتقل کنیم آن موقع خواهیم دید که بسیاری از مشکلات موجود از بین خواهد رفت.

عضو خبرگان رهبری به معنای بسیج در کلام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) خود را به عنوان یک بسیجی معرفی کرد و حضرت امام خامنه ای نیز امیرالمومنین(ع) را بسیجی تمام عیار و الگوی کاملی عنوان کردند.

آیت الله طه محمدی، بسیج را مدرسه عشق توصیف کرد و گفت: از روز تاسیس بسیج در کشور، با غربال گری و انتخاب افراد مستعد، آن ها را پرورش دادند و بسیاری از این افراد نیز به عنوان اولین شهدا و فرماندهان جنگ معرفی شدند.

وی حضرت علی(ع) را بزرگ بسیجی عالم دانست و خاطر نشان کرد: بسیجی در کلام امام علی (ع) به افرادی تلقی می شود که قرآن را می خوانند و به دستورات آن عمل می کنند و آنچنان عاشقانه در هنگام جهاد برای دین حضور دارند که هیچ چیز جلوی آن ها را نمی تواند بگیرد.

امام جمعه همدان با بیان این که از دیگر نشانه های افراد بسیجی اهل مناجات، روزه، دائم الذکر و با ایمان است، گفت: اگر بسیجی گری را  در یک جمله بخواهیم تعریف کنیم می توان این طور گفت که یک سبد بزرگ از ارزش های اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha