پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با مراجع و علما

رئيس شورای عالی جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تاكيد براينكه درجامعه اسلامي كاررسانه فراگيري چون صدا وسيما بسيارسنگين است گفت : برچنين رسانه اي كه اين قدر ديده و شنيده مي شود واجب است كه بر قطعيات اسلام محكم باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آيت الله يزدي در ديدار با رئيس و جمعي از معاونان و مديران ارشد رسانه ملي که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: برمن و شما واجب است كه در قطعيات اسلام هيچ گونه شك و شبهه اي نداشته باشيم و دراين زمينه مراقبت جدي داشته باشيم. رئيس شورای عالی جامعه مدرسين حوزه علميه قم نقش صدا وسيما درشرايط كنوني را بسيار اثرگذار توصيف و تصريح كرد : شما بايد دراين شرايط كه همه چيز به روز و ساعت تغيير مي كند خودتان را با رعايت مقررات شرعي با شرايط مكاني و زماني تطبيق دهيد تا بتوانيد در مسير درست حركت كنيد.

 آيت الله يزدي با اشاره به سخنان حضرت امام خميني(ره) كه صدا وسيما را دانشگاه عمومي توصيف كرد و افزود: با توجه به چنين جايگاهي بايد بسيار مراقبت كنيد تا آنچه به مردم ارائه مي دهيد متناسب با اثرات دانشگاه عمومي باشد و بدانيد كه شما تريبون انقلابي هستيد كه معجره تاريخ نام گرفته است.

دراين ديدار دكتر علي عسكري رييس رسانه ملي هم درگزارشي به تشريح فعاليت هاي سازمان صدا وسيما در بخش هاي مختلف پرداخت.

 رييس سازمان صدا وسيما با بيان اين كه تمام تلاش خود را انجام مي دهيم تا نقش خود را ايفا كنيم گفت: همه تلاش دشمن اين است كه مرجعيت رسانه اي سازمان صدا وسيما را كم رنگ كند، اما به لطف خداوند متعال و تلاش همكاران اجازه اين كار را نداده ايم و استقبال مردم از برنامه هاي ما در نوروز و رمضان يكي از نشانه هاي اثرگذاري رسانه ملي است .

وي افزو : مهم ترين اولويت رسانه اي ما بسط و گسترش فرهنگ ديني و اسلامي وحركت در مسير ولايت فقيه مي باشد.

 دكتر علي عسكري با تاكيد بر اين كه خود واقفيم كه تا رسيدن به نقطه مطلوب فاصله داريم، گفت: تمام تلاش ما اين است تا بتوانيم هم درمسير فرهنگ اسلامي مان حركت كنيم و هم رضايت مخاطبان را به دست آوريم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha